Opetus: Älä tee lasta, jos mies ei oikeasti halua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Eräs tuttava halusi välttämättä vielä yhden lapsen. Ennestään lapsia oli 4. Kävi "vahinko". Mies luuli ehkäisyn olevan kunnossa. Nainen ei sinällään valehdellut syövänsä pillereitä, kommunikaatio oli vain silloin jokseenkin huonoa, eli nainen luuli, että mies tietää, ettei ehkäisyä ole käytössä. Syntyi suloinen vauva, mutta parisuhde ei ollut enää entisensä. Nyt nuorin lapsi on 1½-vuotias ja pari on eroamassa tai ainakin harkitsemassa eroa. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mielestäni tuossa ei ole se lapsi se joka on laittanu sen parisuhteen rakkoileen vaan se että he eivät voineet keskustella asiasta ja luottaa toisiin!

Niin, sitähän meistä kukaan ei tiedä. Sinänsä lapsi oli vahinko, että mies luuli, että nainen syö pillereitä ja nainen luuli, että mies tiesi, ettei hän syö.

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Mielestäni tuossa ei ole se lapsi se joka on laittanu sen parisuhteen rakkoileen vaan se että he eivät voineet keskustella asiasta ja luottaa toisiin!

Niin, sitähän meistä kukaan ei tiedä. Sinänsä lapsi oli vahinko, että mies luuli, että nainen syö pillereitä ja nainen luuli, että mies tiesi, ettei hän syö.

Elikkä siinä ei toiminu parisuhde.Eli kommunikaatiokyky puuttui.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Elikkä siinä ei toiminu parisuhde.Eli kommunikaatiokyky puuttui.

Sovitaan sitten vaikka niin. :whistle:

Jos vauva on saanut alkunsa "petoksella" niin en ihmettele että luottamus kärsii :/
...tai ainakin jos ehkäisyasia ei oo ollut selvä molemmille osapuolille niin jotain ongelmiahan kommunikoinnin suhteen on täytynyt olla?

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Jos vauva on saanut alkunsa "petoksella" niin en ihmettele että luottamus kärsii :/
...tai ainakin jos ehkäisyasia ei oo ollut selvä molemmille osapuolille niin jotain ongelmiahan kommunikoinnin suhteen on täytynyt olla?

Siis ei se vauva saanut alkuunsa petoksella, ei se nainen tahallaan jättänyt kertomatta ettei ole ehkäisyä käytössä. ja olisi sen miehenkin pitänyt musta varmistaa asia.

Opetus: miehet on idiootteja edelleen.
Jos ei tiedä ruiskutellessaan naisen sisään, miten siinä ennenpitkää käy (oli ehkäisyjä tai ei), niin on se hemmetin kumma... näinä valistuksen kulta-aikoina.

Mä just selvitin tän asian miehelle oikein kunnolla. Mulla on ollu pillerit käytössä ja niiden kanssa menkat ei yhtäkkiä tullu pariin kuukauteen. Verikokeet ei näyttäny mitään erikoista ja lääkäri totes et oon ilman pillereitä kunnes ne tulee.

Miehelle ilmotin et nyt en syö pillereitä, mut et yöpöydän laatikossa on äitiyspakkauksesta tulleita kortsuja. Niitä mies ei halua käyttää, ne ei kuulemma kuulu avioliittoon, hänen mielestä mennään keskeytetyllä tyylillä tällä hetkellä. Sanoin siitäkin et ei sitten ole mikään varma tyyli ja aborttia en tee jos vahinko käy. Pikkasen toivon et kävis, mut ainakin oon tehny miehelle aivan selväks et missä mennään.

Siis ei se vauva saanut alkuunsa petoksella, ei se nainen tahallaan jättänyt kertomatta ettei ole ehkäisyä käytössä. ja olisi sen miehenkin pitänyt musta varmistaa asia.

Siis miten? Oletan että jossain vaiheessa on ehkäsy ollu käytössä, kun mies olettaa ettei uusia lapsia oo enää tulossa? Kuinka usein sen miehen pitää se varmistus tehä? Viikottain? Vai riittääkö kuukausittain? "Kulta, syötkö sä tässäkin kierrossa pillereitä?".

Ja miten se nainen olettaa, että mies "tietää", että hän ei enää syö pillereitä, jos ei ole nimenomaisesti näin sanonut?

Oli miten oli, itse en ainakaan pidä lapsenteko sellaisena asiana, jossa voi lähteä olettelemaan kaiken laista. En tekisi lasta, jos en ole miehen kanssa yhdessä puhunut, että nyt lapsella on lupa tulla. Eikä niin että "no ei se oo suoraan kieltänykkään, sano vaan ettei halua mutta ei kieltänykään".

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mun mielestä kans mies on idiootti kun ei menny vasektomiaan jos hällä lapsiluku täynnä. Kyllä perkele mies voi sen verran nähdä ehkäisyn suhteen vaivaa.

Nyt sille on tehty vasektomia. Tilasi ajan heti, kun kuuli vauvan olevan tulossa. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Opetus: miehet on idiootteja edelleen.
Jos ei tiedä ruiskutellessaan naisen sisään, miten siinä ennenpitkää käy (oli ehkäisyjä tai ei), niin on se hemmetin kumma... näinä valistuksen kulta-aikoina.
Peesi tähän. Mä olen omalle pojalleni koittanut miltei lekan kanssa takoa kalloon, että vaikka olisi oltu yhdessä 50 vuotta, niin ehkäisyssä ei saa koskaan luottaa naisen sanaan.

Miten sen voi vahingossa jättää kertomatta, unohtaa ilmottaa?

Ei tahallaan jättäny kertomatta? Mites sitten? Vahingossa jätti kertomatta?

Alkuperäinen kirjoittaja Ei:

Siis miten? Oletan että jossain vaiheessa on ehkäsy ollu käytössä, kun mies olettaa ettei uusia lapsia oo enää tulossa? Kuinka usein sen miehen pitää se varmistus tehä? Viikottain? Vai riittääkö kuukausittain? "Kulta, syötkö sä tässäkin kierrossa pillereitä?".

Ja miten se nainen olettaa, että mies "tietää", että hän ei enää syö pillereitä, jos ei ole nimenomaisesti näin sanonut?

Oli miten oli, itse en ainakaan pidä lapsenteko sellaisena asiana, jossa voi lähteä olettelemaan kaiken laista. En tekisi lasta, jos en ole miehen kanssa yhdessä puhunut, että nyt lapsella on lupa tulla. Eikä niin että "no ei se oo suoraan kieltänykkään, sano vaan ettei halua mutta ei kieltänykään".

Oli eri ehkäisy ensin.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mun mielestä kans mies on idiootti kun ei menny vasektomiaan jos hällä lapsiluku täynnä. Kyllä perkele mies voi sen verran nähdä ehkäisyn suhteen vaivaa.

Nyt sille on tehty vasektomia. Tilasi ajan heti, kun kuuli vauvan olevan tulossa. :laugh:

No hyvä että vihdoin ja viimein oppi. Kyllä se pitää miehenkin nähdä vaivaa ehkäisystä. Kun ajattelee mitä kaikkea nainen käy läpi lastenteossa niin yksi vasektomia on hyttysenpieru siinä touhussa.

mun mielestä myös mies, jolla lapsiluku ehdottomasti täys, vois aivan hyvin käydä pätkimässä piuhansa.mitä järkee syötättää sit naisella pillereitä tms vuosia ja pelätä just tämänkaltaisia ylläreitä?

Yhteistyössä