Opiskelija: Mitä - pitäisikö avopuolisosta välittää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m1es
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minun moraalini sallii ennemmin tällaisen veronmaksajien lompakoista vedetyn rahan. Paljon vakavammista asioista on kyse, kun päättäjämme ovat parhaillaan tekemässä hallintarekisteriuudistusta, jolloin eliitti voi piilottaa omistuksensa ja saa jatkaa kansan kuppaaminta entisä härskimmin.
Olet siis mielestäsi oikeutettu käymään toisten lompakoilla. Mikä tekee sinusta oikeutetun tähän? Toiset painavat niska limassa pitkää päivää että elantonsa saavat niin sinun moraalisi sallii niiden rahojen väärinkäytön.

Olet siis mielestäsi oikeutettu käymään toisten lompakoilla. Mikä tekee sinusta oikeutetun tähän? Toiset painavat niska limassa pitkää päivää että elantonsa saavat niin sinun moraalisi sallii niiden rahojen väärinkäytön.

En minä kenenkään lompakolla käy, mutta mielummin minun maksamiani veroja saa käyttää, kuten kerroin. Eliitin keinottelu on paljon pahempi ongelma kuin suomen köyhälistö.

Tuet vain pois niin loppuu tämänkin pojanklopin marina.
Mistä aletaan?

Luovutko lapsilisistä, äitiyspäivärahasta, käytännössä ilmaisesta päivähoidosta, oletko valmis maksamaan parisataatuhatta jokaisen pilttisi peruskoulusta, toisen mokoman lukiosta ja kolmannen korkeakoulusta? Sillä edellytyksellä tietysti, että et sairastu vakavasti koska kaikki noi rahat tarvitaan yhden rintasyövän hoitoon.

Helvetin harvalla on varaa sanoa, että "tuet pois".

Mut jos niin sanotaan niin aloittaa sopis niistä yritystuista jotka yrittäjienkin mielestä on epäreiluja, tehottomia ja kilpailua vääristäviä. Niinku pari miljardia ny aluksi. Ensimmäiset kolmesataa miljoonaa lähtis heti tarpeettomien tuulipropellien turhasta pyörittämisestä.

Mistä aletaan?

Luovutko lapsilisistä, äitiyspäivärahasta, käytännössä ilmaisesta päivähoidosta, oletko valmis maksamaan parisataatuhatta jokaisen pilttisi peruskoulusta, toisen mokoman lukiosta ja kolmannen korkeakoulusta? Sillä edellytyksellä tietysti, että et sairastu vakavasti koska kaikki noi rahat tarvitaan yhden rintasyövän hoitoon.

Helvetin harvalla on varaa sanoa, että "tuet pois".

Mut jos niin sanotaan niin aloittaa sopis niistä yritystuista jotka yrittäjienkin mielestä on epäreiluja, tehottomia ja kilpailua vääristäviä. Niinku pari miljardia ny aluksi. Ensimmäiset kolmesataa miljoonaa lähtis heti tarpeettomien tuulipropellien turhasta pyörittämisestä.
Anteeksi, olin epätarkka. Tuet pois työkykyisiltä työikäisiltä, joilla siis ei ole pieniä lapsia tai sairaita omaisia täysipäiväisesti hoidettavana.

Sinänsä minulle kyllä sopisi kaikki ehdottamasi, koska sitten veroni tippuisivat niin pieniksi, että minulla olisi varaa maksaa kaikki itse, ja rahaa jäisi senkin jälkeen enemmän kuin nyt. Ne, joiden palkka on suurempi kuin suomalaisten keskipalkka, maksavat noita palveluja köyhemmille, joten 50 % suomalaisista tukien poisto kannattaa. Sanoisin, että suurin osa lopuistakin heräisi silloin tekemään järkevämpiä päätöksiä elämästään. Olihan uutisissakin se yksi perustulon saanut, joka kertoi ylpeänä, ettei tämän jälkeen aio enää ikinä mennä töihin, koska ei ole pakko.

Yhteistyössä