A
alaa vaihtamassa ehkä
Vieras
Olen harkinnut alan vaihtoa, ravintolatyöstä lastenhoitoon. Olen pyörittelyt ajatusta jo monta vuotta, ja nyt tuntuu siltä että olisin valmis. Lapsia minulla ei ole, mies kyllä löytyy, eli nyt olisi oiva tilaisuus alkaa opiskella. Mutta mietin vain, että haluaisin opiskella nykyisen työni ohella, koska opiskelijabudjetilla eläminen ei innosta
Teen vakituista päivätyötä, eli monimuoto-opiskelu iltapainotteisesti onnistuisi, mutta mietin, miten nämä pakolliset työssäoppimiset voisin suorittaa? pitääkö minun irtisanoa itseni sittenkuin työssäoppiminen alkaa?
Onko kenelläkää kokemusta alan vaihdosta, tai opiskelusta töiden ohella? Kuulisin erittäin mielelläni kokemuksia? Kiitos
Teen vakituista päivätyötä, eli monimuoto-opiskelu iltapainotteisesti onnistuisi, mutta mietin, miten nämä pakolliset työssäoppimiset voisin suorittaa? pitääkö minun irtisanoa itseni sittenkuin työssäoppiminen alkaa?
Onko kenelläkää kokemusta alan vaihdosta, tai opiskelusta töiden ohella? Kuulisin erittäin mielelläni kokemuksia? Kiitos