Oppisopimuskoulutus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jenni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Uskomatonta:
Alkuperäinen kirjoittaja PatalaiskaVätys:
1500 ja 2000 väliin.

Teet siis 3 päivää töitä/viikko. Sun tuntipalkka liene oppisopimuslaisena 9 e paikkeilla/tunti. Viikossa 24x9 e, tai pyöristetään jopa 10 e , niin 240 vk x 4=n. 1
000 /kk.

Oletko töissä kaikki sunnuntait, että saat palkan tuonne 1500 - 2000 välille vai saatko jotakin muutakin tukea???

Palkka on ihan normaali Lähihoitajan palkka (KVTES) josta mulla on vähenetty 5% epäpätevyyslisää. Tämä on perus kuukausipalkka, ilman lisiä. Ne maksetaan kuukausipalkan päälle erikseen.

Järjestelmällisyys, hyvä muisti ja huolellisuus. Siinä parhaiten kuvaavat adjektiivit minusta itsestäni. Minä olen xx -vuotias nainen, vailla uutta haastetta työelämääni. Perheeseeni kuuluvat mies, xx lasta ja kaksi koiraa.
Työskentelen tällä hetkellä xxxxx Oy:ssä xxxxx . Siellä tärkeimpinä tehtävinä ovat laadunvalvonta, oma-aloitteisuus, tavaran huolellinen pakkaaminen, omalta osaltani varastosaldoista huolehtiminen ja tiimityöskentely taidot. Uskon näiden asioiden olevan tärkeitä myös nyt haettavassa tehtävässä.

Työhistoriassa ammottaa joidenkin vuosien pituinen tyhjä aukko, joka on ollut kuitenkin täynnä toimintaa ilman työtodistuksia. Näiden vuosien aikana hoidin arvomaailmani tärkeintä asiaa, eli lapsiani. Tätä ennen olen toiminut tavaratalossa, kahviossa ja kioskissa myyjänä, päiväkodissa harjoittelijana ja suorittanut myyjän ammattitutkinnon. Tarkemmat tiedot ansioluettelossa.

Luonteen piirteisiini kuuluu edellämainittujen lisäksi tunnollisuus, avoimuus ja asioden pohdiskelu monelta kantilta. Haluan palautetta tehdystä työstäni ja mahdollisuuden ilmaista omiakin mielipiteitäni. Odotan mielenkiinnolla pääsyä mahdolliseen työhaastatteluun. Työn voin aloittaa 1.3.2008.

Työnhaku terveisin,

mä vaan

Mä kanssa mietin tätä opparisoppari-hommelia.Koulun penkille,ei oikeesti,oo VARAA lähteä.Lähihoitajaksi niinikään,suuntautuminen lapset ja nuoret. Päiväkodissa olin 6kk:tta omasta tahdostani ja vapaaehtoisesti ja se oli mun juttu!!Lasten kasvua ja kehitystä on niin ihana seurata ja tukea!!
Tällä hetkellä S-ryhmässä vakituinen homma,mutta kaikki revitään selkänahasta,eikä työntekijöiden mielipiteillä tai työhyvinvoinnilla ole mitään merkitystä!Kamala paine ja kamalat asiakkaat ottaa ihan satasella aivoon!!

Alkuperäinen kirjoittaja Tinttara84:
Mä kanssa mietin tätä opparisoppari-hommelia.Koulun penkille,ei oikeesti,oo VARAA lähteä.Lähihoitajaksi niinikään,suuntautuminen lapset ja nuoret. Päiväkodissa olin 6kk:tta omasta tahdostani ja vapaaehtoisesti ja se oli mun juttu!!Lasten kasvua ja kehitystä on niin ihana seurata ja tukea!!
Tällä hetkellä S-ryhmässä vakituinen homma,mutta kaikki revitään selkänahasta,eikä työntekijöiden mielipiteillä tai työhyvinvoinnilla ole mitään merkitystä!Kamala paine ja kamalat asiakkaat ottaa ihan satasella aivoon!!

miten pääsit päiväkotiin töihin? onko sinulla aikaisempaa kokemusta? Olisin itse kanssa tosi kiinnostunut lasten hoidosta ja kunhan tämä esikoinen syntyy niin haluaisin oppisopimuksella päiväkotiin. Ei taida helposti ottaa?! Vakituinen työpaikka löytyy minullakin s- ryhmästä ja takaisin en tosiaan haluaisi. Huono palkka ja tosiaan työntekijöiden mielipiteillä ei mitään väliä.

Yhteistyössä