Oranssi haalari!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essi81

Aktiivinen jäsen
18.06.2004
7 816
0
36
Minkä värisen pipon? hanskat ? laittasit tytölle oranssin haalarin kanssa?

Ja oletteko nähneet miltä välikausihaalari merkeiltä oranssia haalaria myytävänä?

:)

Mä en saa tuota oranssia nyt mielestäni millään :whistle:

Mustat...mun mielestä oranssi on siitä hyvä väri et ainakin näkyy kauas ja meillä kun pihapiirissä liikkuu kaiken näköisiä kulkuneuvoja. Mistäs ostit ja minkä merkkisiä? Oranssin talvihaalarin näin jumbon jesper&junior liikkeessä.

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Meillä pojalla oranssi talvipuku, tämän vuoden mallia, ticket to heaven. Siinä haalarissa on muuten sellainen maastonvihreä vuori ja sellainen pipo on pojalla myös.

Ruskeeta tai vihreetä mäki ajattelin... Ruskee ehkä tytölle parempi...

Molokidsillä oli ainakin ihana oranssi talvihaalari, jospa niillä olisi vk-haalarikin...
Ticketillä on kaikenlaisia ihania värejä mutta oranssia ei ainakaan mun kohdalleni ole vielä tänä keväänä tullut.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Molokidsillä oli ainakin ihana oranssi talvihaalari, jospa niillä olisi vk-haalarikin...
Ticketillä on kaikenlaisia ihania värejä mutta oranssia ei ainakaan mun kohdalleni ole vielä tänä keväänä tullut.

Mun mielestä mä jopa näin ticketillä oranssin vk:n... Mutta en tiedä muistanko vaan väärin kun tuo orassi vaan mun mielessä pyörii... Täytyy googlettaa toi molokids :)

Yhteistyössä