L
Likka
Vieras
Hyvät naiset ja herrat, koin äsken 20-vuotisen elämäni tähänastisesti suurimman huippuhetken, ja haluan jakaa sen kanssanne. Sain nimittäin kokea orgasmin ensimmäistä kertaa. Olen ollut suorastaan epätoivoinen asian tiimoilta, joten mieheni lähtiessä yövuoroon päätin ryhtyä toimiin. Tunnin ihmeteltyäni ja kaikkea kokeiltuani se tapahtui. Makasin suihkun alla selälläni ja olin juuri aikeissa luovuttaa, kunnes se tapahtui ilman pienintäkään epäilystä!! Tuntuu epätodelliselta, aivan uskomattomalta! Olen onneni kukkuloilla sillä viimeinkin TIEDÄN miltä orgasmi tuntuu. Hypin ja kiljuin ilosta, ja juoksin heti takaisin suihkun alle ja taas mentiin! Tällä kertaa vielä upeampaa kuin ensimmäisellä! Mutta sitten se "mutta"...
Olen seurustellut nykyiseni kanssa n. 8kk, eikä hän ole tiennyt orgasmittomuudestani. Hän kysyy monesti seksin jälkeen kierrellen, että sainko tyydytystä, johon yleensä vastaan hymyilemällä ja suukoilla. Olenhan ollut erittäin tyytyväinen. En ole varsinaisesti feikannut, mutta hän mitä todennäköisemmin uskoo orgasmeihini. Nyt haluaisin ehdottomasti jakaa tämän suunnattoman ilon aiheen hänen kanssaan, mutta en tiedä miten sen kertoisin. Tiedän, että hän on onnellinen puolestani, mutta hän tulee epäilemättä hämmentymään ja kenties pettymään itseensä rakastajana. Apuja??
Olen seurustellut nykyiseni kanssa n. 8kk, eikä hän ole tiennyt orgasmittomuudestani. Hän kysyy monesti seksin jälkeen kierrellen, että sainko tyydytystä, johon yleensä vastaan hymyilemällä ja suukoilla. Olenhan ollut erittäin tyytyväinen. En ole varsinaisesti feikannut, mutta hän mitä todennäköisemmin uskoo orgasmeihini. Nyt haluaisin ehdottomasti jakaa tämän suunnattoman ilon aiheen hänen kanssaan, mutta en tiedä miten sen kertoisin. Tiedän, että hän on onnellinen puolestani, mutta hän tulee epäilemättä hämmentymään ja kenties pettymään itseensä rakastajana. Apuja??