Orgasmi kysely

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naisille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Naisille

Vieras
Miten paljon aikaa teillä naisilla kuluu orgasmin saamiseen ja miten sen parhaiten saatte. Tyttöystäväni on saanut orgasmin ainoastaan kaksi kertaa ja nekin ovat tulleet todella pitkän suuseksin jälkeen.

Hienoa, että onnistuu edes joskus!!

Itselläni on erilaisia orgasmeja, eräs tulee vasta pitkän suuseksin jälkeen, onnekas olen kun mieheni jaksaa sen minulle nuolla :))

Älä liikaa keskity naisesi orgasmiin, ettet luo hänelle painetta palkita uurastustasi teeskentemällä orgasmia, se on paha juttu.

Haluaisin tyttöystävän saavan orgasmin useammin ja helpommin. Olisikohan sauvoista ym. leluista apua en ole tohtinut niitä vielä ostaa kun suhde on aika uusi.

Olet aivan oikeassa siinä, että orgasmeja ei saa teeskennellä siitä ei ole mitään hyötyä. Minulle jää hiukan huono omatunto jos en saa naista laukeamaan.

Joskus tulee parissa minuutissa, joskus voi viedä viisitoistakin minuuttia. 99%:sti saan, joskus hyvin harvoin (esim. liian humalassa) ei onnistu.
Takuuvarma asento minulle on miehen päällä ratsastaen niin että saa itse määrätä tahdin ja sopivan kulman, samalla kun mies hyväilee rintoja. Tietyt mielikuvat auttavat orgasmin saamisessa. Pääasia koko jutussa on että pystyy sulkemaan muut asiat mielestään ja keskittymään itse asiaan.

Miehen tehtävä on lähinnä malttaa mielensä ja antaa minun 'hoitaa homma'.