Kirjoituksesi oli lähes kuin itseni kirjoittamaa! Meikäläiselläkin 20 vuotta neitsyyden menetyksestä eikä orkkuja ole takana itse yhdynnässä. Vain pari kertaa on orkku tullut satunnaisseksissä yhden yön suhteessa mieheltä, joka on osannut nuolla taivaallisesti. Silloinkaan nuolenta ei aluksi tuntunut juuri miltään, mutta orkku sitten ikäänkuin yllättäen lipsahti.
Uskoisin, että suurin syy on se, että en ole opetellut tyydyttämään itseäni käsin. Vain yhden kerran olen päässyt lähelle orgasmia sormettamalla, mutta en siltikään onnistunut. Tuosta kerrasta masennuin aika lailla, koska hiki otsalla hinkkasin itseäni ja yksinkertaisesti väsyin totaalisesti kesken hinkkaamisen.
Saan orgasmin helposti käyttämällä sauvaa ja klitoristärisytintä. Saan orkun niillä aikaiseksi jopa silloin, kun ei edes tee kummemmin edes mieli. Ongelmana on se, että en kehtaa ottaa niitä esille poikaystävän kanssa, koska pelkään, että poikaystävä loukkaantuu niistä, koska hänellä on aika pieni vehje varsinkin kun vertaa dildon kokoon.
Tähän päivään mennessä en ole jaksanut opetella sitä sormettamista, koska orgasmin saanti on ollut elämässäni niitä harvoja iloa tuottavia asioita, enkä ole siis jaksanut ottaa siitä uutta stressiä itselleni. Olen kokeillut sitä, että en tyydytä itseäni, vaan annan poikaystävän yrittää homman, mutta olen sitten jatkuvassa hillittömässä kiimassa ja lähes roikun miehen vehkeessä kiinni vongaten koko ajan lisää, joten olen todennut parhaimmaksi sitten tyydyttää itseni 3-4 kertaa viikossa omin päin.
Nykyisen miehen kanssa seksi on muutoin nautinnollista ja tykkään hänen koskettelusta kovasti. Varsinkin ""lähitaisteluasennossa"" nylkyttäminen tuntuu tosi hyvältä, mutta mies laukeaa liian nopeasti aina.
Kun hieron itseäni omin käsin, se tuntuu hyvältä vain pienen hetken. Sitten turrun. Jos lisää voimaa, se rupeaa sattumaan. En siis todellakaan ymmärrä, miten ihmeessä löytäisin sopivan tasapainon hellän hivelyn ja riittävän voimakkuuden kesken. Kun luen näitä juttuja, tulee sellainen tunne, että se nykyinen meno ei todellakaan enää riitä, vaan pakko sitten vaan opetella se itsetyydytys. Koska en sitä osaa sormin, on siis turha kuvitellakaan, että miehen naidessa saisin orkkua aikaiseksi itseäni räpläämällä.
Tulee muuten mieleeni näistä kirjoituksista se, että miten tärkeää nuoren tytön olisi opetella itsetyydytys rauhassa nuorena tyttönä. Ei siis mitään kiirettä seksiin ja yhdyntään, vaan itse tutustua omaan kroppaan ja omaan jalkoväliin. Itsekin ""kehtasin"" vasta aikuisiällä ekan kerran katsoa peilin kanssa jalkoväliäni.