Orgasmi yhdynnässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no en saa minäkään yhdynnästä orgasmia ellei klittaa hierota esim sormella tai sauvalla, mutta ei pelkkä muna riitä. ja olen tyytyväinen ja seksuaalinen :) kieli, sormet, dildot on onneksi keksitty

Olisiko sinulla lähdeviitettä? En löydä tähän hätään Kontulan tutkimusta aiheesta, mutta muistelisin, että suurin osa suomalaisista naisista saa orgasmin yhdynnässä ainakin toisinaan. Tietysti jos kriteerinä on, että pitää saada joka kerta, luvut ovat pienempiä. Mutta ei jokainen mieskään saa joka kerta.

Ei kylläkään ihan suomalainen tutkimus ole kyseessä, mutta: Naisen orgasmi on suloista turhuutta - Tiede.fi

Olisiko sinulla lähdeviitettä? En löydä tähän hätään Kontulan tutkimusta aiheesta, mutta muistelisin, että suurin osa suomalaisista naisista saa orgasmin yhdynnässä ainakin toisinaan. Tietysti jos kriteerinä on, että pitää saada joka kerta, luvut ovat pienempiä. Mutta ei jokainen mieskään saa joka kerta.

Viesti jäi spämmifiltteriin, mutta googlettamalla 'orgasmi yhdynnässä' hakutuloksiin tulee mm. tiede.fi:n artikkeli ja lukuisia muita sivuja, joissa toki prosentit vaihtelee. Mutta kuitenkin ilmenee, että 'ongelma' on yleinen.

[QUOTE="tuuba";23790773]Mullakin mies väitti että hänen exänsä tuli joka ikinen kerta. No, pitäköön sen illuusion. [/QUOTE]

Sinusta siis nainen ei voi saada orgasmia joka ikinen kerta? Jos itse olet kyvytön saamaan, ei se tarkoita että kaikki muutkin naiset ovat. ;)

Itse saan joka kerta ja ilman mitään klitoriksen rämpyttämistä. Tuskin tämä nyt niin harvinainen ominaisuus on, itsekin olen aika estoinen ja aloittanut seksielämän vasta aikuisena.

En olisi uskonut että se on noin harvinaista. Exvaimo oli " vaikea tapaus" koska piti harrastaa vähintäin tunti ennen kun sai mutta se lopuksi sai kyllä lähes aina.

Nykyinen saa kans minun kanssa lähes aina jos ei ole ihan umpiväsynyt. Vättää että olen ainut joka on siihen pystynyt.

Ja minä kun luulin että vaimo vain yritti olaa mieliksi mutta ilmeisesti on totta kun väittää että olen hyvä nussimaan :D

Miksi joidenkin on noin vaikea käsittää, että kaikki naiset ei saa orgasmia yhdynnässä? Jokainen on erilainen eikä silti ole mikään viallinen. Tuntuu vain siltä, että te joka kerta laukeavat halveksutte ja pidätte aivan viallisina.

Kiitos vain.

Se että ei saa ja se että ei saa yhdynnässä on kaksi ihan eri asiaa. Suurella osalla naisista vaan ei ole emättimen seudulla niin herkkä paikkaa, että pelkkä in-out tuottaisi orgasmin, vaikka se muuten hyvälle tuntuisikin. Sen sijaan muuten hyväilemällä suurin osa naisista saa, huhujen mukaan jopa pelkkiä rintoja hyväilemällä. Kaikki eivät saa siltikään, joko fyysisten poikkeavuuksien tai estoisuuden takia. Siis että on naisia, jotka eivät edes itsekseen pysty saamaan. Yleensä he itse kärsivät tilanteestaan, kuka enemmän, kuka vähemmän. Ulkopuolinen paheksunta/hylkääminen/painostus ei paranna tilannetta millään lailla.

Siihen saamiseen vaikuttaa henkinen kiihottuneisuuden tila, oikeanlainen fyysinen kiihottaminen, mielentila muuten ja oma perusturvallisuuden tunne. Jos joku ei ole kohdallaan, ei saaminenkaan onnistu.

Kyllä on itsekeskeinen mies, joka ei kykene hyväksymään sitä, että pelkkä in-out hänen suorittamanaan ei riitä tuottamaan sinulle orgasmia. Melkein tulee muutama Lähi-idän kulttuurityyppi mieleen. Itse ottaisin tuollaisen suhtautumisen indikaattorina ja harkitsisin vaihtoa parempaan.

Mulla on g-piste, mutta siihen on osunut vain yksi hieman alle 30 partnerista, joten muita keinoja on käytettävä. Onneksi rakas aviomieheni tajuaa sen, ja seksi on muutenkin paljon jännittävämpää, kun vaihtelua pelkkään penetraatioon tarvitaan joka tapauksessa. Ap, sussa ei ole mitään vikaa, meidät on kaikki rakennettu eri tavalla.

Mä kyllä ymmärrän miltä ap:n miehestä tuntuu, hän tosin reagoi erikoisen voimakkaasti.

Miltä teistä tuntuisi jos teidän miehet eivät saisi teidän kanssanne?

Ongelma tässä ei ole se, että ap ei saisi, vaan se, että ap ei saa sillä ainoalla miehen hyväksymällä "oikealla" tavalla.

Jos mun mies ei saisi vaikka yhdynnässä, niin sit tehtäisiin myös jotain muuta mikä miehellä toimisi paremmin. Tai samalla hyväilisin miestä muualta. Enkä tekis asiasta mitään numeroa.

Yhteistyössä