orgasmista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko täällä muita, jotka eivät ole saaneet koskaan orgasmia? Ja te jotka olette saaneet niin mikä teillä on ratkaiseva tekijä siihen että saatte orgasmin vai onko sellaista?
Olen naimisissa, ollut jo useamman vuoden, enkä ole koskaan saanut orgasmia. Tämä alkaa pikkuhiljaa häiritä miestäni ja myös minua, vaikken sitä miehelleni myönnä. Joten neuvot olisivat tarpeen.

Haluaisin tietää myös onko samaan ongelmaan olemassa apua,en ole ikinä yhdynnässä saanut. Joskus mietin akupuntiota kun sillä monenmaista ongelmaa hoidetaan meidän paikkakunnalla on yksi sellainen paikka,mutta kehtaanko mennä on eri asia,pelkään että että tulee vain nolo olo.

En tiedä onko ongelmaan saatavilla apua, mutta jotenkin helpottavaa kuulla että teitä on muitakin. Minä vain en ole saanut edes omin käsin, vaikka en kyllä ole montaa kertaa yrittänytkään.

Minä saan joka kerta ja useamman, pääosaa meillä naisilla taitaa näytellä klitoris..siis jos kukaan ei vielä tiennyt..en saisi minäkään pelkästään yhdynnässä vaan omat sormet peliin samalla kun mies on sisässä..näin se menee!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
tyttöjen äiti: siinäpä se kun en tiedä minäkään. Vaivaako sinua ja miestäsi se, ettet ole saanut orgasmia?

Hmm. mies ei välttämättä tiedä. Ei se ainakaan häntä vaivaa. Itseäni aika ajoin häiritsee se. Toisinaan en sitten ajattele koko asiaa. Joskus mietin, että onko jäänyt jotain tähdellistä kokematta. Saan kyllä mielihyvää tiettyyn pisteeseen asti, mutta ihan kun olisi joku lukko, mikä estää "laukeamisen"!

joillakin naisilla on sukuelinten rakenne sellainen että orgasmi on yhdynnässä vaikea saada. glitoris liian ylhäällä/kaukana rööristä. tämä rakenne on kuulemma aika yleistä nimenomaan suomalaisilla naisilla. itse kuulun samaan kastiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija-80:
joillakin naisilla on sukuelinten rakenne sellainen että orgasmi on yhdynnässä vaikea saada. glitoris liian ylhäällä/kaukana rööristä. tämä rakenne on kuulemma aika yleistä nimenomaan suomalaisilla naisilla. itse kuulun samaan kastiin.

Ja mulla se klitta paistaa kylältä kirkolle ja orkku tulee kaksi tai kolme kertaa peräkkäin. Jos toimitus kestää pitkään, voi niitä tulla viisikin.

Mä saan orgasmin joka ikinen kerta yhdynnässä joskus jopa toivois ettei joskus sais.
Ite saan parhaiten kun olen päällä ja liikun hitaasti edes takas ja painan klitorista (emätintä) kovaa miestäni vasten. Täytyy siis osua oikeaan kohtaan vaikkei ihan suoraan klitoriksen tarvitsekaan osua mieheen vaan jotenki silleen. Ja se auttaa kun mies puristelee tissejä ja joskus laittaa sormea peppuun!

Yhteistyössä