Oriflame- tuotteista kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulle tässä tarjottiin mahdollisuutta osallistua Oriflame- kutsuille ja sain myös selailua varten kuvaston. Tässä nyt sitä selailen sitten ja kyllähän tuolla on tuotteita, jotka mua kiinnostaisi. Etupäässä rasvoja & kylpyjuttuja. Onko teillä Oriflamen tuotteista kokemuksia ja millaisia ne ova? Kannattaako tilata?

Sain juuri tilaajalahjaksi Oriflamen tuotteita:

- erinomainen puuteri

- erinomainen rajauskynä, helppo piirtää rajaus, väri tarttuu nätisti pienelläkin kosketuksella, ja jälki on siisti ja tasainen

- hyvä ripsari, ei tullut paakkuja ollenkaan

- karsea huulipuna, mutta se johtui ihan sen väristä, oli joku tripla-väritys siinä: kolmea eri pinkkiä samassa puikossa. Sitä en huuliini laita.

Mä oon tykänny, ja myinkin joskus, nykyään vaan tilaan omalle porukalleni...
joillekkin toinen sopii ja joillekkin ei. Mulla ja mun äitillä esim. on molemmilla "herkkä iho" ja mulle toinen aiheuttaa allergia reaktion ja taas sitten toinen äiteelle. Mut mä oon ihastunu Oriflamen käsisaippuaan - se on ainoo joka ei mulla kuivata. Joku "nuorten" huulikiilto haisi ihan karmeelle...

Mut mä oon ainakin ihan heikkona Oriflamen Giordani Gold-sarjaan.

Aijoo, mäkin sain lehden mukana noita, se rajaustussi on aivan ihana!! Ja huulikiillostakin tykkään. Ripsari ok, mutta tykkäänkin yleensä tuuheuttavammista, mutta menee arkiripsarina :)

Meikkejä en ole käyttänyt, mut ihonhoitotuotteisiin olen ollut tyytyväinen.
Nytkin on käsi-ja jalkavoidetta, kasvojen puhdistus ainetta Oriflamelta.
Seuraavasta lehdestä tilaan samaan sarjaan kuuluvan päivävoiteen.

Minä toimin myyntikonsulttina, aloitin kesäkuussa ja olen kyllä tykännyt! Aiempaa kokemusta tuotteista ja myynnistä ei ollut, yllätyin positiivisesti. Nykyisin käytän vain OF:n kosmetiikkaa, erityisen tyytyväinen suihkugeeleihin, hiustuotteisiin sekä jalkojen hoitotuotteisiin :)

Yhteistyössä