Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mv-"lehteä" lukeva ja uskova ihminen on nimenomaan aivopesty lammas.
Pöpiläänhän tuon "lahkon" edustajat kuuluisi, harmi että sielläkin taitaa netti toimia.
Omien aivojen käyttö on sallittua, kuka sen kieltää.
Poliitikkoihin ei tarvitse uskoa, mutta ei myöskään rikostaustaiseen ryssätrolliin joka tahkoo tyhmien klikkauksilla euroja. Todellinen vaihtoehto my ass.![]()
![]()
Niin, tällainen kommentointi sen sijaan on todella älykästä...Ei helvetti
![]()
Ei helvetti
![]()
Tyypillinen kommuNisti![]()
Anta meuhkata, son aina niin seksikäs kun tolle päälle sattuu.Olipa hyvä että korjasit. Nimittely on rumaa.
Niin luet, mitä se kertoo siitä oletko "kultaisen keskitien kulkija", vai ennemminkin kultaisen kusivanan seuraaja.No luenhan sitä minäkin.
Ai se olit sää.![]()
Anta meuhkata, son aina niin seksikäs kun tolle päälle sattuu.![]()
Sokea, sokeampi, suvakkipelleTyhmä, tyhmempi, palstapersu![]()
Vähemmästäkin pää räjähtää.Niin, tällainen kommentointi sen sijaan on todella älykästä...
Mikä on suvakki?Sokea, sokeampi, suvakkipelle
En oo varma noista pissileikeistä mut jos ihan tosissas haluut kokeilla ni en oo vääryyttä vastaan.Niin luet, mitä se kertoo siitä oletko "kultaisen keskitien kulkija", vai ennemminkin kultaisen kusivanan seuraaja.![]()
ainoostaan jatkuvaa ohjausta tartteevat meijän päättäjät . se taas esittää kysymyksen tarviiko niin montaa? nyt mietitään telttoi vaik toisen mallin mukaan homma olis ollu hoidossa.En tiedä mitä tarkoitat, toi hallitushan on minusta paska, mutta nostan kyllä silti hattua niille, miten järkevästi ovat osanneet puhua medioille tästä pakolaistulvasta.
Paineet on kovat ja taakka valtava, mutta onneksi ovat senverran fiksuja ammattilaisia, Orpo ja kaikki muutkin ministerit, että eivät ole sortuneet nuolemaan ääriaineksia. En ole ainakaan sellasta huomannut. Toivottavasti sama linja jatkuu. Muuten on piru irti. Sitä kai ei toivo kukaan.
Viranomaisten ja poliitikkojen tehtävä on pitää jäät hatussa tilanteessa kuin tilanteessa.
Mä noudatan samaa linjaa omassa elämässä, en ole oikein käsittänyt, miksi ihmiset haluavat velloa hysteriassa, saako siitä jotain kiksejä. Mä olen niin rento tyyppi, että kaivan foliohatun kaapista vasta, kun katto romahtaa niskaan, näen liian vaivalloisena sen että eläisin kuilun partaalla ilman kuilua.
Se pää mistä sulla viuhuu tuuli läpi.Kumpi pää?![]()
Mikä on suvakki?
Sä oot niin romanttinen.Se pää mistä sulla viuhuu tuuli läpi.![]()
Tosin voi olla että molemmista....
Tulee sanoista: suvaitsevainen + vajakkiViherpunikki joka suvaitsee seksuaalivähemmistöt, muslimit ja maahanmuuttajat mutta ei kristittyjä.
Enpä ole tälläisiin törmännytkään. Onko nämä niitä pahoja hesalaisia?Viherpunikki joka suvaitsee seksuaalivähemmistöt, muslimit ja maahanmuuttajat mutta ei kristittyjä.
Ei kai kukaan minua ole suvakiksi väittänytkään. Minähän en suvaitse juuri mitään, varsinkaan vajakkeja.Mun mielestä Lunatic ei oo yhtään suvaitsevainen vaan kapinallinen.![]()
On sua taidettu suvakiksikin sanoa....Ei kai kukaan minua ole suvakiksi väittänytkään. Minähän en suvaitse juuri mitään, varsinkaan vajakkeja.
Ei kai kukaan minua ole suvakiksi väittänytkään. Minähän en suvaitse juuri mitään, varsinkaan vajakkeja.
(Vajakilla en tarkoita kehitysvammaisia)
Totta kai mä olen suvakki tällä palstalla koska en vihaa mamuja enkä lue mv"lehteä". Se nyt on selvä. En kuitenkaan elä missään punaviherkuplassa hipsterielämää punaviiniä siemaillen Helsingin kalliossa, vaan olen juntti joka elää junttien keskellä, mutta ei ole silti henkisesti invalidisoitunut eikä kiihkomikään minnekään päin.On sua taidettu suvakiksikin sanoa....
Mulle on ihan sama mitä oot, sä oot hyvä just tollasena.![]()