E
"Elina"
Vieras
Mitä tienaa kun kaksi päivää viikossa töissä siis verrattuna työttömyyteen liiton rahoilla
tai kokopäivätyöhön? Kuluuko tai kertyykö liiton päivät niiltä kahdelta päivältä? Entä
kolmelta työttömyyspäivältä?
tai kokopäivätyöhön? Kuluuko tai kertyykö liiton päivät niiltä kahdelta päivältä? Entä
kolmelta työttömyyspäivältä?