Osaako joku auttaa (facebook ja valokuvat)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hömppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hömppö

Aktiivinen jäsen
19.08.2006
5 080
2
36
Siis vielä muutama päivä sitte mun kuvat näky ihan hyvin, koko albuumin pysty selaamaan ilman ongelmia. Nyt tänään huomasin, että siellä ei näy ku 2 kuvaa, kaikki muut on semmosia tyhjiä ruutuja vaan :o Jos yrittää klikata tyhjästä ruudusta niin kuvien kommentit kyllä tulee näkyviin mutta kuvaa ei. Sen verran sain tolkkua, että nyt yhtäkkiä jostain syystä ne kuvat jotka ei näy on gif-muodossa (? mitä ikinä se tarkottaa ja miten ne on voinu muuttua) ja ne kaks jotka näkyy on jpeg-muodossa (tämän totesin kun klikksin hiiren oikealla painikkeella ja valitsin ominaisuudet). Nyt osaako joku siis sanoa mitä mun pitää tehdä, että nuo kuvat tulis taas näkyviin?

Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Ai päivityksiä? Jippii, oispa hyvä jos tuo tökkiminen johtuis siitä, ettei tarttis kaikkia kuvia ruveta lataamaan uudestaan :|

En nyt juu muista ihan tarkalleen mitä siinä palkissa luki, mutta siten juuri jotenkin, että pahoittelevat etteivät osa kuvista näy. Ja että ne tulevat normaalisti näkyviin mahdollisimman pian, kunhan saavat ensin jutut pelittämään kunnolla :) Eli ei hätää!

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Mulla ihan sama juttu, joitakin kuvia hävinnyt itsestään!! :/

Mä en oikeen ymmärrä nyt ku mä kyllä pääsen toisten kuvia kattomaan ihan hyvin. Siis kaikkien mun kavereiden kuvia. Mutta kaverit ei pääse mun kuviin (enkä itekään) :(

"Jotkin kuvat eivät ole nyt käytettävissä

Korjaamme kuvien tallennusongelmia. Sillä aikaa jotkin kuvat eivät ole käytettävissä. Ei kuitenkaan syytä huoleen, kuvasi ovat tallessa ja taas pian käytettävissä. Olemme erittäin pahoillamme häiriöstä!"

___

Näin siinä lukee! Suoraan kopioitu siis :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Ai päivityksiä? Jippii, oispa hyvä jos tuo tökkiminen johtuis siitä, ettei tarttis kaikkia kuvia ruveta lataamaan uudestaan :|

En nyt juu muista ihan tarkalleen mitä siinä palkissa luki, mutta siten juuri jotenkin, että pahoittelevat etteivät osa kuvista näy. Ja että ne tulevat normaalisti näkyviin mahdollisimman pian, kunhan saavat ensin jutut pelittämään kunnolla :) Eli ei hätää!

Huh, onpa hyvä, kiitos!

Nostan tätä vielä...... onko ketään muuta jolla on ongelmia kuvien kans tai joka ois nähny tuota ylläolevaa tiedotetta? Mulla ei kuvat edelleenkään näy mutta ihan jokaisen kaverin kuvat näkyy :(

Yhteistyössä