Osaako joku sanoa emmaljungista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja !
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Smart Duossa on vain yksi jalkapeite sekä kuomusta puuttu "lisäkangas" (menee siis kuomusta rattaan alle). Jos mietit smartin ja edgen välillä niin ota edge. Paljon parempi.
Lisäksi runkojen materiaalissa on eroa.

mulla tollaset pinkki-harmaat. Ihan perusmalli, ei turhia liikkuvia osia jotka vois hajota. tosin ratasosan "jalkatelinettä" ei saa laskettua alas vaan on vaakatasossa koko ajan. Mutta oon siis tykänny. Lämpöpussi, hoitolaukku tuli mukaan. Ei sadesuojaa eikä hyttysverkkoa. Mutta eipä ne paljoa maksa.

Noi on Smart duot eli edgen riisutumpi malli.
En kyll ikinä maksais 400€ 08-mallisista vaunuista joita käytetty kahdella lapsella.
Nuo ei uutenakaan kauheesti maksa.

Itsellä edget ja tykkään niistä tosi paljon.

Noissa ei ole sitä "tuulisuojaa" mikä tulee raatasosan taaksi ja nuo näyttää vähän pölhöltä kun istuinosan selkänoja on ihan yläasennossa.

[QUOTE="...";24350917]mulla tollaset pinkki-harmaat. Ihan perusmalli, ei turhia liikkuvia osia jotka vois hajota. tosin ratasosan "jalkatelinettä" ei saa laskettua alas vaan on vaakatasossa koko ajan. Mutta oon siis tykänny. Lämpöpussi, hoitolaukku tuli mukaan. Ei sadesuojaa eikä hyttysverkkoa. Mutta eipä ne paljoa maksa.[/QUOTE]

siis eikö Smart Duoista saa ratasosan jalkaosaa alas niinko että koko aika täytyy olla vaakatasossa? :O onko se nyt kiva lapselle...

Mie väittäisin myös että noi ei ole edget,vaan ne smartit. Tai no,meillä on vastaavan näköisillä kangasosilla edget,mutta näiden vuosimalli onkin 2001....

Edgeissä on muhkeammat jalkapeitot ja edgejäkin on kyllä erilaisilla rungoilla.

Yhteistyössä