A
Ap
Vieras
Vieras: ymmärrän, ettet halua kertoa palstan nimeä
. Jos sellaisen palstan olet löytänyt, niin toivon, että se sellaisena myös pysyy. Ehkä minulle silti tekee ihan hyvää olla palstailematta. Plussat ovat jääneet vähemmälle kuin miinukset - viime aikoina siis.
Kiitos kaikille teille, joiden kanssa olen ajatuksia hyvässä hengessä vaihtanut. Olen ollut "aito" palsta-psykologi eli ammattia olen ihan ammattinimikkeellä voinut joskus hyödyntää ja siten toivottavasti osannut joskus askelen verran neuvoa eteenpäin
. Ja kiitos kaikille, jotka olette jakaneet omaa tietoanne, ideoitanne ym. - minä olen monesti selvinnyt käytännön jutuista palstan ideoilla. Olenpa joskus ammatistani riippumatta saanut kysellä ajatuksianne ihan omista elämän heikoista kohdista - niitä kun meillä kaikilla on, taustoista ja "lokerosta" riippumatta. Tsemppiä ja mukavaa kevättalvea kaikille palstalaisille! Poistun ainakin joksikin aikaa ja keskityn lueskelemaan ja pakottamaan itseni salille
.
Kiitos kaikille teille, joiden kanssa olen ajatuksia hyvässä hengessä vaihtanut. Olen ollut "aito" palsta-psykologi eli ammattia olen ihan ammattinimikkeellä voinut joskus hyödyntää ja siten toivottavasti osannut joskus askelen verran neuvoa eteenpäin