Osaako joku vinkata ystävällisemmästä palstasta - vai onko sellaisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vieras: ymmärrän, ettet halua kertoa palstan nimeä :). Jos sellaisen palstan olet löytänyt, niin toivon, että se sellaisena myös pysyy. Ehkä minulle silti tekee ihan hyvää olla palstailematta. Plussat ovat jääneet vähemmälle kuin miinukset - viime aikoina siis.

Kiitos kaikille teille, joiden kanssa olen ajatuksia hyvässä hengessä vaihtanut. Olen ollut "aito" palsta-psykologi eli ammattia olen ihan ammattinimikkeellä voinut joskus hyödyntää ja siten toivottavasti osannut joskus askelen verran neuvoa eteenpäin :). Ja kiitos kaikille, jotka olette jakaneet omaa tietoanne, ideoitanne ym. - minä olen monesti selvinnyt käytännön jutuista palstan ideoilla. Olenpa joskus ammatistani riippumatta saanut kysellä ajatuksianne ihan omista elämän heikoista kohdista - niitä kun meillä kaikilla on, taustoista ja "lokerosta" riippumatta. Tsemppiä ja mukavaa kevättalvea kaikille palstalaisille! Poistun ainakin joksikin aikaa ja keskityn lueskelemaan ja pakottamaan itseni salille ;).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap Hmm:lle:
Mikä on se asiallinen palsta? Täällä olisi yksi hyväntahtoinen ihminen, joka mielellään sellaisen palstan löytäisi?

onko sulla tunnuksia tänne, yv:llä voisin yhden vinkata.

Hei. En ole tuon työni / tunnistettavuuden vuoksi tullut hankkineeksi, mutta kiitos sinulle!

minäkin olen täällä pitkään palstaillut, mutta alkaa hermot mennä. Ja tulee paha mieli. Ja modet on ihan mielivaltaisia, antavat bannia ihan turhasta, mutta toiset taas saa porskuttaa mielinmäärin

Yhteistyössä