osaako kukaan kertoa vesirokosta raskaana ollessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokoi

Vieras
olen aikas alussa raskaana viikoilla 9. veljeni ei tiedä tästä ja olivat perheensä kanssa meillä muutamia päiviä sitten..tänään selvis että pienemmällä on ilmestynyt vesikelloja.. mulla ei ole ollut vesirokkoa pienenä.. eikö oo vaarallista jos sen saan nyt? olen paniikissa.. mitä haittaa on sikiölle/mulle? tietääkö kukaan..

On hyvin mahdollista, että olet sen silti sairastanut. Mäkin olin, vaikka koskaan en ole tietoisesti ollut vesirokossa. Verikokeesta selviää, onko sulla ollut vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja kokoi:
olen aikas alussa raskaana viikoilla 9. veljeni ei tiedä tästä ja olivat perheensä kanssa meillä muutamia päiviä sitten..tänään selvis että pienemmällä on ilmestynyt vesikelloja.. mulla ei ole ollut vesirokkoa pienenä.. eikö oo vaarallista jos sen saan nyt? olen paniikissa.. mitä haittaa on sikiölle/mulle? tietääkö kukaan..

luulin myös etten ollut sairastanu,,, olin raskaana ja mun lapset sai vesirokon,ni laitettiin verikokeeseen. sieltä näkyy vasta-aineet. oli ollu mulla kuitenki,näköjään voi olla huomaamatta. siis verikokeisiin ekkana

Alkuperäinen kirjoittaja ä:

luulin myös etten ollut sairastanu,,, olin raskaana ja mun lapset sai vesirokon,ni laitettiin verikokeeseen. sieltä näkyy vasta-aineet. oli ollu mulla kuitenki,näköjään voi olla huomaamatta. siis verikokeisiin ekkana

Muistatko paljonko sulla oli niitä vasta-aineita?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ä:

Muistatko paljonko sulla oli niitä vasta-aineita?

En muista yhtään! Mutta kait niitä ei sit oo ollenkaa jos vesirokkoa ei ole sairastanu. neuvolasta sillon soitteli lääkärille.. ensin käski mennä sinne verikokeeseen. En tiiä yhtään mitä sitte jos ei oo sairastnu.
Soita äitiysneuvolaan ja kerro tilanne.

Toivotaan että olis kuitenki joskus lapsena ollu piilevänä,niin voi hyvinkin olla.

Yhteistyössä