Osaako kukaan neuvoa mua tietokoneen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuire
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tuire

Jäsen
25.10.2004
419
0
16
Nyt olis ongelmana kun toissa iltana soneran liittymään katkesi yhteys ja eilen iltapäivällä vasta sain uudelleen toimimaan edes joten kuten.
Eilen oli sitten 16.04 tullut toistakymmentä sähköpostia. Niisä on ainoastaan se kirjekuoren merkki. Ei lähettäjää eikä otsikkoa. Ja vaikka avaan sen niin näkyy pelkkää valkoita.

Mulle tulee päivittäin muutamia posteja automaattisesti, mm. iltalehdestä tai positiivareilta, jotka ei ole mitenkään tärkeitä, mutta nyt odotan tärkeitä taloyhtiöön liittyviä tarjousposteja joten saako noita tyhjiä posteja mitenkään enää näkyviin?

Jos kyse on soneran sähköpostista, niin pistäisin heille kyselyä tuosta. Ja kokeilisin lukea sähköpostit soneran sivujen kautta, ainakin joskus ennen se onnistui sieltä.

Sähköpostisivulla lukee Windows Mail, se taitaa olaa se sähköpostiohjelma?
Soneran sivujen kautta sähköpostissa lukee että kansiossa ei ole posteja.

Ja mä olen varmaan suomen surkein tän koneen kanssa muutenkin.

Eli periaatteessa se varmaan toimii sitten kuin Outlookkikin. Katoin googlella nopeesti tuon windows mailin ohjeita. Mulla ainakin pitää olla outlookissa ruksattuna kohta, jätä kopio palvelimelle -kohta, jotta posteja voi myös lukea nettiselaimen eli soneran webmailin kautta. Ota yhteyttä soneraan josko niillä olisi joku keino pelastaa kadonneet postit, koska nyt ilmeisesti se winkkarin maili on imassut kaikki postit palvelimelta sun konneelle, mutta ne on jotenkin viottuneet matkalla. Tai sitten ne on jotain virheposteja, joissa ei välttämättä olekkaan mitään sisältöä vaan johtuvat siitä viasta soneran päässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Eli periaatteessa se varmaan toimii sitten kuin Outlookkikin. Katoin googlella nopeesti tuon windows mailin ohjeita. Mulla ainakin pitää olla outlookissa ruksattuna kohta, jätä kopio palvelimelle -kohta, jotta posteja voi myös lukea nettiselaimen eli soneran webmailin kautta. Ota yhteyttä soneraan josko niillä olisi joku keino pelastaa kadonneet postit, koska nyt ilmeisesti se winkkarin maili on imassut kaikki postit palvelimelta sun konneelle, mutta ne on jotenkin viottuneet matkalla. Tai sitten ne on jotain virheposteja, joissa ei välttämättä olekkaan mitään sisältöä vaan johtuvat siitä viasta soneran päässä.

Okei. Kiitti sulle.
Kyllä mä uskon että siellä on niitä päivittäin tulevia posteja, joista ei nyt mitään harmia tule, vaikkei näkyisikään. Mua vaan nolottaa jos joudun soittelemaan noille rakennusliikkeille että onko ne laittaneet tarjouksiaan. Muutenkin jo olen niille joutunut näyttämään tyhmyyteni kun rakennusliikkeistä ovat soitelleet ja kyselleet jotain tietoja, joista mulla ei ole ollut hajuakaan :) Nyt sit vielä tämä.

Yhteistyössä