M
mietin vaan...
Vieras
Käytiin siis 4-vuotisneuvolassa tänään pojan kanssa (poika täytti 4 viikko sitten), ja neuvolan täti oli ihan ihmeissään, kun mun poika ei osannut kirjoittaa omaa nimeään. Muuten suoriutui tehtävistä ihan ok, mutta ei osannut piirtää rastia eikä kirjoittaa nimeään. Joutuu siis tästä syystä toimintaterapeutille. Samaten sanoi lasta liian painavaksi, kun oli mitoiltaan 110cm ja 20kg. Pitää siis kiinnittää huomiota syömisiin. Poika ei kyllä oikeasti ole mitenkään pyöreä tms. koska housutkin putoaa päältä, jos niissä ei ole kiristysnauhoja...
Edellisessä asuinkunnassa kun käytin toisen lapsen 4-vuotisneuvolassa, niin ei mun tyttö osannut myöskään tehdä rastia eikä kirjoittaa omaa nimeään, mutta eipä siitä sen enempää seurannut. Oppi kyllä sitten nimensä kirjoittamaan, ja 5-vuotisneuvolassa sen osasi.
Joten osaako teidän 4-vuotiaat kirjoittaa oman nimensä?
Edellisessä asuinkunnassa kun käytin toisen lapsen 4-vuotisneuvolassa, niin ei mun tyttö osannut myöskään tehdä rastia eikä kirjoittaa omaa nimeään, mutta eipä siitä sen enempää seurannut. Oppi kyllä sitten nimensä kirjoittamaan, ja 5-vuotisneuvolassa sen osasi.
Joten osaako teidän 4-vuotiaat kirjoittaa oman nimensä?