Osaako teidän pikkupojat käyttää alushousuja kunnolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ostin meidän 4-vuotiaalle lindexiltä ekaa kertaa bokseri-malliset alushousut. Ne on vyötäröltä aika reilun kokoset, nippanappa ettei tipu. Mutta ongelma on siinä, että poika ei osaa asetella niitä kunnolla jalkaansa, tuntuu kuulema pahalle pippelissä ja hän valuttaa vyötärön aivan mahan alle ja siitähän ne sitten tippuu. Aiemmissakin housuissa oli tuo ongelma ja luulinkin että ne on liian pienet, mutta tätä kokoa isompia nyt ei oikein voi ostaa.
Tänä aamunakin sanoi, että "ei mun pippeli mahdu sinne ettei satu" En nyt osaa poikaa auttaa sitä sinne asettelemaan, kun ei itsellä moista roikutinta ole, eikä sitä miestäkään tässä nyt ole auttamassa. Kyllä ihan naurattaa moinen ongelma, mutta poikaa harmittaa. Sanokaa nyt te mikä siitä tekee ongelman?

siis ei me niitä nyt korviin olla vetämässä, mutta nyt ne roikkuu tuolla puolivälissä jalkoja ja vyötärö on juurikin tuossa mistä pippeli alkaa :/ yhtään ylemmäs ei niitä halua vetää. eli poika haluaa, että pippeli pääsee siellä vapaana roikkumaan koskematta mihinkään.

meillä ei poika suostu käyttämään boksereita muuta kuin nukkuessaan,eli yökkäri housuina,muuten käyttää ainoastaan niitä "pikkuhousu"mallisia hirvityksiä.. hirvityksiä siis mun mielestä,ei lapsen. ei tykkää saumasta joka osuu haaroihin ja hinkkaa kokoajan ikävästi,näin on asian ilmoittanu. poika siis nyt 7v

Meillä taas istuvat bokserimalliset ovat ainoat sopivat. Löysät bokserit kuulemma ovat ikävästi rutussa housunlahkeissa. Vastaavasti ns. kalsarimalli jää pahasti pepun väliin ( pojan kommentteja siis ).

Ehdottaisin kanssa kokeilemaan eri mallisia.

Osta sellaiset "tyköistuvat" bokserit. Mun mieskin jopa sanoo että ne tavalliset (lepattavat, sauma keskellä bokserit on tosi kurjat) joten käyttävät pojan kanssa vain niitä muodossa olevia boksereita.

nuo on enemmän juurikin tuommoiset "tyköistuvat" joissa on se pussukka tuossa edessä. mutta kun tavallisissakin pikkuhousuissa on samaa ongelmaa, joskin niitten antaa ehkä vähän paremmin olla. näistä boksereista vaan itse tykkäisi muuten niin kovasti, mutta ei sitten olekaan hyvät jalkaan.

Meillä käytössä vain niitä perusmallisia ja tarkkaan vähän vajaa 3-vuotias asettelee pippelinsä sinne paikoilleen. Äidin pukemana eivät kyllä ole koskaan hyvin.

Meillä 7v poika tykkää ihan niistä tavallisista poikien "pikkareista", boksereita ei suostu laittamaan jalkaansa ollenkaan.
Ja vajaa 5v poika taas tykkää boksereista enemmän, käyttää kyllä molempia.

Jos housut vaan on huononmalliset ap:n pojalle? Toiset tykkää toisenlaisista ja toiset toisista. En mäkään suostuis esim. stringejä jalkaani laittamaan vaikka joku sellaset ostais.

Jospa pojasta vain tuntuu oudolta, kun pippeli seisoo eli jos ongelma ei olekaan housuissa? Oma joskus valitti myös että sattuu, mutta luulenpa että kyse oli vain oudosta tunteesta, jota lapsi ei ihan ymmärtänyt.

Jos siellä on joku sauma, joka tuntuu ilkeltä, ehkäpä eri malli/valmistaja sopisi? Täällä reilu 5v haluaa vain pikkuhousuja käyttää. Parit bokserit on mutta vain uidessa kuulemma ne on hyvät =)

Ostin meidän 4-vuotiaalle lindexiltä ekaa kertaa bokseri-malliset alushousut. Ne on vyötäröltä aika reilun kokoset, nippanappa ettei tipu. Mutta ongelma on siinä, että poika ei osaa asetella niitä kunnolla jalkaansa, tuntuu kuulema pahalle pippelissä ja hän valuttaa vyötärön aivan mahan alle ja siitähän ne sitten tippuu. Aiemmissakin housuissa oli tuo ongelma ja luulinkin että ne on liian pienet, mutta tätä kokoa isompia nyt ei oikein voi ostaa.
Tänä aamunakin sanoi, että "ei mun pippeli mahdu sinne ettei satu" En nyt osaa poikaa auttaa sitä sinne asettelemaan, kun ei itsellä moista roikutinta ole, eikä sitä miestäkään tässä nyt ole auttamassa. Kyllä ihan naurattaa moinen ongelma, mutta poikaa harmittaa. Sanokaa nyt te mikä siitä tekee ongelman?
Hmmm mä omistan kyllä vesipyssyn (pippeli) mutta en tiiä mikä vois olla ongelma sanooko että se sattuu jos sattuu niin voi olla että se esinahka on menny vägn taakse ett se esinahan alla koskee boksujen kankaaseen se voi sattua tiiä miltä se tuntuu jos on löysät boksut niin voi olla niin tai sit se on vaan boksut on liian löysät aun poika ei tykkää niistä pitää olla jotain joka tukee niitä käy kysymässä myyjältä lindeksiltä että oisko pienempiä boksereita

Osta pienemmät ja isommat ja ton kokooset mitä pojalla on ja sano et kokeilee kaikkia kokoja mitä on parhaimmat. Voi olla että poika tarkoittaa että on liian paljon tilaa housuissa että pippeli ei mahdu koska on liikaa tilla.... emätiiä....? Mutta noita erillaisia kokoja voi koittaa

Yhteistyössä