Osaatko olla tekemättä mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
Siis jos lapset ei ole kotona, ja on aikaa ihan vaan olla, niin pystyykö sitä olemaan tekemättä siivouksia yms juttuja?

Hitto, tytöt on mummilla, Sälli kotona, mut siis mitään ei olis pakko tehdä, siivousta nyt tietysti voi aina tehdä, miks päässä kokoajan joku "kuiskailee" et nyt olis hyvä siivota, nyt vois tehdä sitä ja tätä, miks ei osaa olla vaan laikottelemassa ja kerrankin vaan nauttia siitä rauhasta?

*sitoo itsensä nojatuoliin*

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
no en osaa :wave:

Onneks sentään edes joku on samanlainen :laugh:

Kyllä se nyt on sillälailla, et mä painun siivoomaan, eipähän sit veetuta huomenna ku pakko on kuitenkin siivota, niin nyt se onnistuu paljon nopeammin ku sit huomenna :D

:ashamed:

Mä taas hyödynnän ajan siivoukseen tai muuhun hommaan kun kerrankin saa tehdä jotain rauhassa. Tykkään siivota ja laitella tavaroita paikoilleen yms. kunhan sen saa tehä rauhassa. Toki lusmuillakin osaan, mut enempi olen sellanen touhuilija.

En osaa vaan esim. istua ja kattoa telkkaria, vaan vähintään neulon samalla. Joskus jopa luen jotain vielä ja palstailen välillä...jos lapset on poissa niin en kyllä täysin tekemättömänä osaa olla, vähintään pitää käydä lenkillä...ja se siivoaminen on kyllä myös huomattavasti tehokkaampaa kun muksut on jossain muualla...

Yhteistyössä