osaatteko neuvoa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt

Vieras
olemme mieheni kanssa päättännyt erota.hain tänään avioero paperit.pitääkö minun ottaa lastensuojeluun yhteyttä vai mitä kautta lähdemme hakemaan yhteishuoltajuutta?mitä muuta pitää ottaa huomioon että ero olisi mahdollisimman kivuton.mies muuttaa parin viikon päästä pois meidän luota.vanhin lapsista ymmärtää jo jotain ,nuoremmat ei.
 
ne kyllä neuvoo siellä oikeustalolla, ainaki mä sain neuvontaa.
me tehtiin yhteyshuoltajuudesta ite paperit ja exä teetti osituksen tutulla lakimiehellä ja lainhuudatti talonsa uudelleen (pääsin asuntolainasta). ei me haluttu ottaa virkamiehiä yksityisasiana mukaan, ku ei ollu pakko. sovussa kaikki sovittiin. voimia.
 

Yhteistyössä