P
pettynyt
Vieras
olemme mieheni kanssa päättännyt erota.hain tänään avioero paperit.pitääkö minun ottaa lastensuojeluun yhteyttä vai mitä kautta lähdemme hakemaan yhteishuoltajuutta?mitä muuta pitää ottaa huomioon että ero olisi mahdollisimman kivuton.mies muuttaa parin viikon päästä pois meidän luota.vanhin lapsista ymmärtää jo jotain ,nuoremmat ei.