Osaisiko joku kertoa kuinka olisi paras tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Eli tilanne on se, että eräs jätkä(käytettään nytten vaikka nimee Eetu) tajus minut todella pahasti väärin. Oon hänelle tehnyt nyt selväksi sen etten halua hänen kanssaan mitään muuta kuin ystävyyttä. Pari kuukautta sitten "erosin" toisesta jätkästä(käytetään vaikka nimeä Niko), Niko ja Eetu tuntevat toisensa."Ero" Nikon kanssa oli todella raskas, itkin kauan asiaa, sillä sain kuulla olevani huora ja hän myös ilmoiti minulle että hänen muna on puutteesa, sanoin sitten siihen "se on voivoi, että en oo hänen enkä kenenkään toise huora, eikä hän näin voi minua kohdella" noh näin minulla ja Nikolla meni välit poikki.
Noh tän viikon aikana tämä Eetu on nyt minuun osoittanu eräänlaista kiinnostusta, olen hänelle sanonut etten ole valmis mihinkään, koska Niko asia painaa mieltäni ja he kuitenkii tuntevat toisensa, sovittiin, että ollaan VAIN kavereita. Eetu pyys minua käymään ja ajattelin, että voin kaverina mennä käymään, Eetulla oli kuitenkin muuta mielessä. Sanoin, etten ole valmis jne. Kysymys on se kuinka voin Eetulle ystävällisesti tehdä selväksi sen, etten ole kiinnostunut ja en ole valmis mihinkään?

Koitan tota välien pitämistä viileänä, toivottavasti ymmärtäisi sitten.
Joudun olemaan jonkinlaisissa tekemisissä hänen kanssaan, koska meillä on paljon yhteisiä ystäviä, mutta koitan välttää niin paljoin kun mahdollista ja esim. en käy enää yksin hänen luonaan kylässä.
Tuntuu vain ikävältä, koska omalla käytökselläni sain hänet ymmärtämään asiat väärin ja syytän itseäni todella paljon tästä, että näin pääsi käymään.

Yhteistyössä