miltski Aktiivinen jäsen 16.04.2006 3 413 0 36 14.10.2008 #1 Veropäätöksestä. Että näenkö mä vielä jostain sen ehdotuksen summan palautuksista/mätkyistä? Kun en löydä mistään sitä ehdotusta! :ashamed: Saanko mä ne tiedot esim. verotoimistosta? :snotty:
Veropäätöksestä. Että näenkö mä vielä jostain sen ehdotuksen summan palautuksista/mätkyistä? Kun en löydä mistään sitä ehdotusta! :ashamed: Saanko mä ne tiedot esim. verotoimistosta? :snotty:
M Miä Vieras 14.10.2008 #3 Jaa siis veroehdotus on hukassa? Sen saa verotoimistosta mutta se maksaa. Niistä pelkistä tiedoista en tiedä, sori =)
Jaa siis veroehdotus on hukassa? Sen saa verotoimistosta mutta se maksaa. Niistä pelkistä tiedoista en tiedä, sori =)
miltski Aktiivinen jäsen 16.04.2006 3 413 0 36 14.10.2008 #4 Juu siis se ehdotus hukassa, kun tänään tuli se veropäätös niin olisin halunnu kattoa paljonko sain matkakorvauksia... Ku toi summa tuntuu nyt niin pieneltä.
Juu siis se ehdotus hukassa, kun tänään tuli se veropäätös niin olisin halunnu kattoa paljonko sain matkakorvauksia... Ku toi summa tuntuu nyt niin pieneltä.
M Miä Vieras 14.10.2008 #5 No pirautat ja kysyt, kyllä ne varmaan kertoo. Miä hain kerran edellisen vuoden ehdotuksen sieltä ja se maksoi 7 euroa :snotty:
No pirautat ja kysyt, kyllä ne varmaan kertoo. Miä hain kerran edellisen vuoden ehdotuksen sieltä ja se maksoi 7 euroa :snotty: