osaisiko kukaan sanoa mikä tuossa mun selässä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ninttu83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Ninttu83

Vieras
lääkärillä oon käyny mut ei osannu sanoo, magneettikuvaukseen ens kuussa...
eli aina aamusin alaselkä ihan sika kipee, mut helpottaa päivän mittaan ja alaselässä tuost mistä peppuvako alkaa niin siitä ylös päin jonku kokonen kohuma ja ku lääkäri paineli niin kävi kans kipeetä...
onko kellää ollu vastaavaa tai osaisko kukaan veikata mitään niin voisin googlettaa ja katella onko mikään vastaavaa?

Voisiko olla sellainen, miksi sitä nyt sanotaan virallisesti, pesäke joka on jäännös kehittymättä jäääneestä kaksoissisarestasi? Ystävälläni on sellainen ja ei esim. pysty kovalla lattialla jumpaamaan selällään ilman että siihen pattiin sattuu. Toinen vaihtoehto voisi olla sikiökaudella sulkeutumatta jäänyt ns. peräsuoliyhteys (juu, tiedän että kuulostaa hölmöltä mutta totta on) joka kipeytyy aika-ajoin töfnästä täyttyessään. Vaatii kirurgisen poiston jos usein kipuilee.

Alkuperäinen kirjoittaja Mimmuli:
Voisiko olla sellainen, miksi sitä nyt sanotaan virallisesti, pesäke joka on jäännös kehittymättä jäääneestä kaksoissisarestasi? Ystävälläni on sellainen ja ei esim. pysty kovalla lattialla jumpaamaan selällään ilman että siihen pattiin sattuu.

Tässä sä varmaan tarkoitat ajosta? Mun veljellä oli sellainen,sieltä oli löytynyt sit kirurgisesti operoiden hampaita ja hiuksia:)

Alkuperäinen kirjoittaja Mimmuli:
Voisiko olla sellainen, miksi sitä nyt sanotaan virallisesti, pesäke joka on jäännös kehittymättä jäääneestä kaksoissisarestasi? Ystävälläni on sellainen ja ei esim. pysty kovalla lattialla jumpaamaan selällään ilman että siihen pattiin sattuu. Toinen vaihtoehto voisi olla sikiökaudella sulkeutumatta jäänyt ns. peräsuoliyhteys (juu, tiedän että kuulostaa hölmöltä mutta totta on) joka kipeytyy aika-ajoin töfnästä täyttyessään. Vaatii kirurgisen poiston jos usein kipuilee.

No mulla kyllä käy selkään jos kovalla lattialla jumppaan :D

Yhteistyössä