Osaisikohan joku viisaampa kertoa et miks joka toinen kk on normi menkat ja joka toinen kk alkaa ennen aikojaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
ja vuotaa miten sattuu???
Tää on tosi ärsyttävää!!!

Mulla aina ennen ollut säännölliset normi menkat. Alkaa tokana pillerittömänä päivänä ja kestää 3-4päivää.

Mut nyt pillerin vaihdoksen jälkeen, josa kuitenkin jo reilut puoli vuotta. Aluks ehkä 2kk vuoti miten sattuu. Sit oli ehkä 2kk säännölliset ja tää on ainakin toinen kerta kun alkaa ennen aikojaan. Mulla olis viel 2pilleriä liuskassa jäljellä ja eilen jo alka verta tulla.
Kyllä tää vituttaa ja rankasti!!

[QUOTE="ahaa";25101426]Ai sulla on pilelrit. Luomuna olisin sanonut, että toinen munasarja vaan laiskempi, mutta en osaa sanoa mitään kun kerran hormonit käytössä :D[/QUOTE]

Ne on jotkut "uudenlaiset" eli siis yasminellet ja mulla oli ennen femodenit. Eli nää uudet on matala/vähä hormoniset.

En ole lääkäri, mutta kyllä tosta joka toinen kk -hommasta tulee mieleen, että toinen munasarja on jollain tavalla erilainen kun toinen. Mutta miten, sitä en osaa arvailla...

[QUOTE="Eee";25104496]En ole lääkäri, mutta kyllä tosta joka toinen kk -hommasta tulee mieleen, että toinen munasarja on jollain tavalla erilainen kun toinen. Mutta miten, sitä en osaa arvailla...[/QUOTE]

Ihanaa joku vastannut :D

Mulla siis siihen saakka kunnes nuo vähmepi hormoniset pillerit vaihdoin, ollut ihan säännöllinen kierto. Nyt ne on ollet sit tätä.

Yhteistyössä