Osaisko joku auttaa? Jos mulla on henkilön etu-ja sukunimi, niin miten löydän hänet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mulla on siis kahden naisen etu-ja sukunimi, mutta ilmeisesti molempien puhelinnumerot on salaisia. Tiedän myös toisen naisen pojan etunimen (ja myös toisen nimen) ja tällä toisella naisella on todennäköisesti ollut adoptoituna poika jonka etunimen tiedän myös. Myöhemmin tuo poika otettiin tältä naiselta pois.

Tiedän arviolta näiden poikien iät (tai no, miehiä he nykyisin ovat) ja naisten asuinpaikkakunnan.

Metsästän siis näitä miehiä, mutta miten?

Niin siis mä koitin eniron kautta hakea naisista puhelintietoja, mutta en saanut. Mistä mä sitten osoitetta voin etsiä?

Ei oo kuin yksi poliisituttu ja mä luulen että hän ei kyllä suostu auttamaan epäeettisin keinoin. Ja siis ei haittaa vaikka äidit saisivatkin tietää, mutta tosiaan nuo miehet on mun etsinnän kohde (Åbo: :saint: :saint: )

OSOITEPALVELU:
https://www.osoitepalvelu.net/Default.aspx
Palvelu maksaa vajaat 2€ ja maksu suoritetaan etukäteen verkkopankissa, eli tarvitset pankkitunnukset. Voit maksaa tilauksesi Nordean, Osuuspankin, Aktian, Tapiolan, Ålandsbankenin, S-Pankin tai Sampo-pankin verkkopankeissa.

Jos kyseinen henkilö on tehnyt OSOITEPALVELUKIELLON, on hänen tieetojaan melko mahdoton saada.

Poliisi tai ajoneuvorekisterikeskus ei luovuta tietoja yksityisille henkilöille ilman oikeuden päätöstä. Sitä tapahtuu vain elokuvissa. Todellisuus on toista maata.

[QUOTE="Karin";22648528]
Poliisi tai ajoneuvorekisterikeskus ei luovuta tietoja yksityisille henkilöille ilman oikeuden päätöstä. Sitä tapahtuu vain elokuvissa. Todellisuus on toista maata.[/QUOTE]

Tottakai luovuttaa jos kyse on tutusta