Osaisko joku auttaa? Kestovaipoista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äippä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äippä"

Vieras
Elikkä tilanne on tämä. Mulla on kolmevuotias tyttö, jolle tulee joskus öisin pissavahinko. Harvoin, mutta kun tulee, niin kastuu sitten koko sänky ja nukkuu mun sängyssä, joten aika kurja siivota pisuja isosta sängystä. Olen siis käyttänyt joka yö vaippaa hänellä. Yleensä se on kuiva aamulla, mutta menee kuitenkin roskiin, kun ne vaipan täytteet "lyttääntyy" yön aikana. Ajattelin, että kestovaippa olisi tässä tilanteessa halvempi ja käytännöllisempi vaihtoehto. Mutta millaisen keston tilaan??? Siis joku alla in one, siis helppokäyttöinen, mutta mikä ja mistä? Kestoja en ole ikinä ennen käyttänyt... Olisin kiitollinen vinkeistä ja mahdollisista linkeistä.

Tuleeko sitä pissaa kerralla paljon? Yksi vaihtoehto voisi olla sellainen "harkkahousu" eli kuivaksiopetteluhousu, pikkuhousujen mallinen. Ne eivät pidä isoja pissoja mutta pitävät kuitenkin.
Kannattaa katsella käytettynä vaikka kestovaippainfon, babyidean tai vaikka ihan huutiksenkin sivuilta.

Mä tilaisin Fuzzy bunzin, toimii meillä 2v3kk ihan parhaiten. Ja on sen mikrokuituimun kanssa aika ohutkin, niin ei oo ikävä paketti nukkuessa. Kato niistä mikä koko sopii tytölles kilojen puolesta, niissä on musta hyvät säädöt. meillä tuo tyttö käyttää Largea (painaa 13kg), voi olla että niistä on vielä isompikin koko.

Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;23838954:
Mä tilaisin Fuzzy bunzin, toimii meillä 2v3kk ihan parhaiten. Ja on sen mikrokuituimun kanssa aika ohutkin, niin ei oo ikävä paketti nukkuessa. Kato niistä mikä koko sopii tytölles kilojen puolesta, niissä on musta hyvät säädöt. meillä tuo tyttö käyttää Largea (painaa 13kg), voi olla että niistä on vielä isompikin koko.

Kiitos vinkistä! Onkos ne helppokäyttöisiä? Siis onko se imu siellä sisällä valmiina vai laitetaanko erikseen? Sori tyhmät kysymykseni, on ihan outo asia mulle...

[QUOTE="äippä";23838986]Kiitos vinkistä! Onkos ne helppokäyttöisiä? Siis onko se imu siellä sisällä valmiina vai laitetaanko erikseen? Sori tyhmät kysymykseni, on ihan outo asia mulle...[/QUOTE]Fuzzit ovat taskuvaippoja, eli vaipassa on tasku johon mukana tuleva mikrokuituimu laitetaan.

[QUOTE="tiipu";23839140]Fuzzit ovat taskuvaippoja, eli vaipassa on tasku johon mukana tuleva mikrokuituimu laitetaan.[/QUOTE]

Ok. Mikä sit olis sellainen, jossa olis jo itsessään se imu?

Ei se imun työntäminen sinen vaipan sisään voi olla kynnnyskysymys, jos toisaan lapsi käyttää vain yhden vaipan yössä. KEstää n 5 sek. Niissä missä se imu on kiinteä, niin kuivuminen kestää ikuisuuden.

Yhteistyössä