osaisko joku auttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja

Vieras
mikä on paras ihonhoito sarja kuivalle ja coperosaiholle, lumene vai garnier??
aikasemmin käyttäny kallista ihonpuhdistus ainetta johon olin tyytyväinen, mut nyt jäin työttömäksi ja ei rahaa ostaa sitä. mikä olisi siis paras noista halvoista?? lorealia joskus kokeillu mutta se kuivattaa hirveesti, samoin nivea. oisko muita??

Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:
Itse tykkään Lumenesta, mutta apteekin rasvatkin on varmaan ihan jees

rasva minulla on, arbutinin kosteusvoide, joka vähentäny coperosaa huimasti. kaipaisin puhdistus ainetta. ja jos jollain on kikka kolmonen jolla saa todella tummia silmän alusia vaalennettua. valitettavasti sukuvika...

Mene Sokokselle/ Stockmannille ja pyydä myyjiltä apua. Osaavat neuvoa. En ostaisi ongelmaiholle mitään Lumenen kaltaista halpis -sarjaa. Kalliimmat on riittoisampia ja laadukkaampi eivätkä lopulta kalliimpia riittoisuutensa vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mene Sokokselle/ Stockmannille ja pyydä myyjiltä apua. Osaavat neuvoa. En ostaisi ongelmaiholle mitään Lumenen kaltaista halpis -sarjaa. Kalliimmat on riittoisampia ja laadukkaampi eivätkä lopulta kalliimpia riittoisuutensa vuoksi.

joo mut ne maksaa oikeesti 40? purkki eikä mulla nyt ole varaa laittaa niin paljon....