Osaisko joku auttaa? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Millie_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Millie_

Vieras
Mulla taitaa kierto ja koko kroppa olla aivan sekasin..
Ekat menkat km:n jälkeen alkoi 24.11 ja oli aivan normaalit, aloin testailemaan ovista n. puolessa välissä kiertoa, kierto n.32pvä. ovis testeillä tuli kp 17 viiva mutta ei läheskään yhtä vahva kuin kontrolliviiva. menkat olis pitänyt alkaa n. 26.12 ja tein samana pvänä ovistestin kun ei ollut r.testiä(viime raskaudessakin testasin ovistestillä kun ei ollut raskaustestiä) ja viiva oli jopa tummempi kuin kontrolliviiva! seuraavana aamuna tein sit raskaustestin joka näytti negaa. oliko mulla siis ovis vasta kp32??? pupuiltiin kuitenkin muuten vaan :)
menkat ei kuitenkaan ole alkanut vieläkään ja oon ehtiny testailla 2 negaa ke ja tänään. nyt tänään kuitenkin tuli kun kävin vessassa niin ihan tosi haalean vaaleanpunaista paperiin pyyhkiessä, mutta ei pikkareihin ole tullu mitään! alkaakohan kuitenkin menkat vai voiskohan olla kiinnittymisvuotoa?? ennen ainakin on alkanut heti niagara :D viime raskaudessa oli vaavi ultran mukaan hedelmöitetty samana pvänä ku menkkojen oiisi kuulunut alkaa joka oli tosi ylläri kun ei oltu mietittykään vauvaa (kun esikoinen oli vasta 6kk) mutta se raskaus valittettavasti päätyi keskeytyneeseen keskenmenoon rv 11 :( toista vauvaa siis ekaa kiertoa yritettiin mutta pitää varmaan odotella sitä tätiä kylään nyt rauhassa!
Kysyisinkin nyt muiden kokemuksia ja että mitä mieltä olette tilanteesta? Jos nyt vkon sisään ei ala niin teen uuden testin!! :)
Kiitos jo etukäteen vastauksistanne :)

no lääkärithän suosittelee usein ihan syystä jättämään pari kiertoa väliin keskenmenon jälkeen jotta kohtu ehtii parantua ja seuraavan raskauden määrittäminen on P-A-L-J-O-N helpompaa...............

Yhteistyössä