osaisko joku neuvoa vähän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kävin eilen päivystyksessä ultrassa vatsakipujen takia ja siellä ei näkynyt mitään. Viikkoja pitäisi olla nyt kasassa 5+2.
Edes sikiöpussia ei näkynyt.Siellä näkyi vaan jotain limaa ja lääkärikin oli ihmeissään,eikä osannut oikeen sanoa mitään. hcg arvoni oli eilisen verikokeen mukaan 170,9. Raskausoireita on ja testi näytti äskenkin vahvaa plussaa. lääkärin mukaan hcg arvon pitäisi olla sadoista tuhansiin.Toinen lääkäri sanoi,että 2-3 viikkoa hedelmöittymisen jälkeen hcg arvo olisi 170. Oisiko mahdollista että hedelmöittyminen on tapahtunut myöhemmin? Saan vasta perjantaina lisää vastauksia ja kukaan ei oikeen osaa sanoa puhelimessa mitään.. Onko kellään asiasta kokemuksia? Viimeiset kuukautiset on ollut 11.11.

Tuota tuota... Katsottiinko sua tarpeeksi tarkkaan ultralla? Ettei olis kohdun ulkopuolella raskaus, kun arvot koholla, mutta kohtu tyhjä. Nimim. vuosi sitten itse sen kokenut. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Tuota tuota... Katsottiinko sua tarpeeksi tarkkaan ultralla? Ettei olis kohdun ulkopuolella raskaus, kun arvot koholla, mutta kohtu tyhjä. Nimim. vuosi sitten itse sen kokenut. :'(

ei katottu,kun pelkästään kohtu. tai ainakaan ne ei sanonu mitään. Minkälaisia oireita on kohdun ulkopuolisessa?Miten sulla huomattiin se ulkopuolinen raskaus? ultralla?

Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:
Mulla epäiltiin kohdun ulkoista kun ei näkynyt rv5 mutta siitä viikon päästä jo näkyi. Kuulemma näkisivät ultralla sen jos olisi kohdunulkoinen.

Mua epäilyttää kyllä,koska se hcg arvo oli vaan 170,9.

Soitin sinne päivystykseen vielä ja kysyin että kattoko ne muuta kun kohdun, niin vastasi että aina katsoo kaikki kohdun ympärilläkin ja että jos olisi kohdun ulkopuolinen niin luulisi että olisi näkyny jo jotain epämääräistä. Nyt oon kyllä aika hämilläni...

Yhteistyössä