Osaisko joku tulkita tämän? (Uni asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Monni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Monni

Vieras
Näin viimeyönä unen jossa mieheni sai aivoverenvuodon ja kuoli. Uni oli hyvin ahdistava ja voimakas, kuten nyt saattaa arvatakkin.
Unessa tunsin suurta avuttomuutta ja olin aika hukassa. Mieheni kuitenkin palasi auttamaan ja rauhoittamaan minua. Siis vaikka oli jo kuollut.
Tunsin olevani hyvin avuton tämän tilanteen edessä.
Kävi sitten ilmi että ystäväni oli nähnyt viimeyönä myös unen miehestäni.
Hän oli nähnyt unta, että oli kaunis iltapäivä kun hän ajoi autolla jossakin vähän syrjäisemmällä seudulla. Maisema oli aika autio mutta kuitenkin kaunis ja miellyttävä.
Hän oli unessa saapunut jonkinlaiseen tehtaaseen tms. jossa mieheni oli ollut töissä. He olivat vaihtaneet normaalit kuulumiset ja lähteneet autolla yhdessä ajamaan jonnekkin. ystäväni oli kuljettajana.
Onko näissä unissa jotakin viestiä? Miksiköhän näimme samana yönä unta miehestäni?

Ystäväsi unen perusteella Ystävälläsi ja miehelläsi on jotain sutinaa. Sinun unen perusteella menetät miehesi ...et kuolemalle vaan ystävällesi!

Täähän on ihan selvää :D

kuolema unessa tarkoittaa yleensä jonkin uuden alkua. jotain tulee miehellesi varmaankin tapahtumaan, mutta ei hän kuole, luulen että kyse on jostain positiivisesta muutoksesta :)

se tarkoittaa yleensä itsensä kehittämistä. liittyy luovuuteen, henkiseen kasvuun tai uuden taidon oppimiseen. jotain uutta on "kehittymässä" itsesi sisällä. hyvin positiivinen uni :)

Alkuperäinen kirjoittaja yksi:
se tarkoittaa yleensä itsensä kehittämistä. liittyy luovuuteen, henkiseen kasvuun tai uuden taidon oppimiseen. jotain uutta on "kehittymässä" itsesi sisällä. hyvin positiivinen uni :)

Näin määkin tän näkisin sekä tuli mieleeni,että pitäskö sun kelata mitä ITSE haluat elämältä ja tehdä jotain mielekästä itsellesi,tuosta unesta saa kuvan,että olet aika "riippuvainen"miehestäsi,koska kuolemankin jälkeen joutuu susta huolehtimaan.Ehkä itsetutkiskelun paikka ja saada itselleen jotain mielekästä...

No tuo kyllä saattaa pitää osittain paikkansa ainakin taloudellisesti olen melko riipuvainen miehestäni.Uni oli kyllä todella ahdistava ja mietein jo ettei se vaan olisi tarkoittanut mitään pahaa tapahtuvan.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
No ehkä se tarkoittaa että ensiyönä nukut paremmin?

Ei kai kukaan tulkitse unien merkityksiä ja sitten pohdi että mitähän se nyt mahto tarkottaa :o

Kyllä niitä unia tulkitaan hyvin paljonkin. Omia uniaan tutkimalla saattaa oppia jotain itsestään.

Yhteistyössä