Ostaako kukaan muu joululahjat käytettynä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiskäpä äiskä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiskäpä äiskä

Vieras
Juup, rahaa ei paljon ole joululahjoihin laittaa, enkä kyllä muutenkaan maksaisi leluista niin paljon kun ne nykyään maksaa. Onko täällä ketään muuta, jonka lapset saa kaikki lahjat käytettyinä?

Itse olen leluja/lahjoja hamstrannut läpi vuoden kirppikseltä, kirjoja, pelejä yms. siistejä leluja pistän paketteihin, en siis sellaisia "käytetyn" näköisiä. Tuntuu että olen ainoa, joka näin tekee (lähipiirissäni siis)

Viime vuonna ei lapsia ainakaan haitannut ja etuna vielä se, että jätettä tulee huomattavasti vähemmän =)

Vielä sellainen, että onko muita joiden lapset saa yhteislahjoja "joulupukilta"? Tuntuu, että suurin osa ostamistani lahjoista on sellaisia, jotka joudun laittamaan yhteislahjoiksi... pelit, dvd:t jne.

Vielä etsinnässä olisi tytölle barbien kävelevä hevonen... jos joltain löytyy saa laittaa s.postia aiti78nastola@gmail.com

meillä sai viime vuonna serkulta käytettynä ison kasan brion junaradan osia ja junia ja mun mielestä se oli tosi hyvä lahja..:) tosin jos muille kun omille lapsille meinaa niin kannattaa kysyä haittaako..

pääasiassa uusia. Ostan paljon kirpuilta, mutta lahjaksi etsin yleensä sellaisia todella haluttuja ja mitä ei kirppiksiltä tahdo löytyä. Siksi siis uusia pääasiassa lahjat. Yhteislahjoja kyllä ostellaan paljon.

Voisin ostaa käytettynä esim. jotain sarjaa mitä lapset keräävät/ leikkivät tai sitten jotain mitä kaupasta ei saa. Tämäkin ihan vaan siksi etten koskaan löydä kirpparilta mitään, enkä jaksa kierrellä päivästä toiseen kirppareita..
Olen tilannut lasten legoja, ym. ulkomaisesta nettiputiikista, jolloin lelut tulevat 40-50% halvemmaksi.

Mulla on jemmassa kirpparilta ostettuja kirjoja iso pino lapselle, varmaan sujautan niitä joskus joulu- ja synttäripaketteihin kun lapsi vähän kasvaa. Voisin ostaa muitakin lahjoja käytettynä. Tänä jouluna lapsi on 1-vuotias eikä varmaan juurikaan ymmärrä lahjojen päälle, joten jos kirpparilla tulee joku kiva lelu vastaan, voisin ostaakin sieltä lahjan :)

Yhteistyössä