Ostaisinko tällaisen syötötuolin ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Emmi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://www.prisma.fi/market/prisma?a_Visit:tuote=9yt73vsogemtx8on&kategoriaTunniste=LastTuoliS%C3%A4nky&path=LAPSILLE%2FLastentarvikkeet%2FLastTuoliS%C3%A4nky&paikkakunta=Vantaa&osuuskauppa=HOK-ELANTO&hakusana=emma+easy*&pageName=Hakutulos

P_616_Baby_Chair_group-h.jpg

Muuta et tarvitse. Säilyy sukupolvelta toiselle.

Tuo Artek on kaunis, mutta kyllä muuta sen lisäksi tarvitaan. Meidän "minä ite"-taaperon kanssa olisi tullut jokunen hengenvaarallinen tilanne. Tripp trappista piti ottaa jo vuoden iässä turvakaari pois, kun kaveri koetti kiivetä sen yli.

[QUOTE="vieras";28244620]Meillä on stokken valjaat ollut käytössä syöttötuolissa ja lapsi pysyy hyvin.[/QUOTE]

Minä taas vähän vierastan valjaskasvatusta. Mutta lapsia on erilaisia ja vanhempia myös.

Meillä on svanen. Lapsi on nyt 7 ja hällä on tuoli vieläkin käytössä koulupöydän edessä. Stokken tuolissa on ärsyttävät jalat joihin potkaisee varpaansa vähän väliä.

[QUOTE="vieras";28244688]Ette käytä rattaissa tai autossa turvavöitä? Sillä samanlaiset turvavyöt nuo Stokken valjaat ovat kun lapsi istuu syöttötuolissa.[/QUOTE]

Käyttäisin varmaan syöttötuolissakin turvavöitä, jos kulkisin sillä moottoriteitä 120 km/h. :)

Mutta itse olen ottanut sen linjan, että ruokailutilanteessa ollaan vapaaehtoisesti ja lähteä saa heti kun on lopettanut. Toimii ainakin esikoisen kanssa hyvin, kuopuksesta en vielä tiedä. Sama linja on rattaiden kanssa, valjaat on pistetty kiinni muutaman kerran uhmakohtauksen vuoksi, mutta pääsääntöisesti lapsi joko istuu tai halutessaan kävelee.

Tyhmältä tuntuisi pitää fiksua pientä ihmistä väkisin kiinni.

Yhteistyössä