Ostaisitko aidot crocsit vai kopiot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vapukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kopiot(ei järkee maksaa aidoista niin paljon).
Löydettiin puuilosta itelle ja pojalle ihan passelit kopiot.. mukavan napakat mutta pehmeät ja vaan 14e yhteensä.

Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Jos olisi rahaa, ostaisin aidot.
Mutta nyt tahtoisin esikoiselle sellaiset kesäksi ja kopiot ajattelin ostaa, jos vaan löydän kokoa 23 jostain. Ja jotkin kivan väriset. =)

onko siellä suunnalla puuiloa,hongkongia tms halpis kauppaa? täällä oli ainakin lapsille pinkkejä,limejä(piru ku oli loppu aikuisille),keltasia,oranssia,punertavia..
tais olla pienimmät just jotain tuota luokkaa :) ja hintaa n.5-6e

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Jos olisi rahaa, ostaisin aidot.
Mutta nyt tahtoisin esikoiselle sellaiset kesäksi ja kopiot ajattelin ostaa, jos vaan löydän kokoa 23 jostain. Ja jotkin kivan väriset. =)

onko siellä suunnalla puuiloa,hongkongia tms halpis kauppaa? täällä oli ainakin lapsille pinkkejä,limejä(piru ku oli loppu aikuisille),keltasia,oranssia,punertavia..
tais olla pienimmät just jotain tuota luokkaa :) ja hintaa n.5-6e

Hong Kong on ja sitten Tarjoustalo.
Just nuo limet ois ihanat!
Nyt on heti tänään mentävä käymään. Kiitos vinkistä. =) :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:
Feikeissä on hinta-laatu-suhde kohdallaan, joten sellaset kelpuutan. En näe aitojen olevan hintansa väärtejä.

Mun mielestä taas 39? (jonka aidoista maksoin) ei todellakaan ole iso hinta loistavista työkengistä. Ehdottomasti parhaat työkengät mitkä mulla on ollut. Peittoaa Instrun jne. kengät ihan mennen tullen

Parilla työkaverilla on crocksit, ja valittavat kumpikin, että ovat hiostavat. En tiedä ovatko aidot vai halppikset. Itse ostaisin ne lähinnä sauna /pyykki kengiksi.

Yhteistyössä