Ostaisitko lapselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muuta ei sit tulekaan joululahjaks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
onkohan legon netti myymäläs noit viel....?!?! mä joskus sielt ostin jotain, niin siellä oli semmosiakin juttuja mitä suomes en oo koskaan nähny myytävän.... kaikki piti vaan maksaa luottokortilla, mut toimitus oli nopee... tavarat tuli alta viikossa...

se oli joku legoshop.com.net tai jotain

Alkuperäinen kirjoittaja Lust:
onkohan legon netti myymäläs noit viel....?!?! mä joskus sielt ostin jotain, niin siellä oli semmosiakin juttuja mitä suomes en oo koskaan nähny myytävän.... kaikki piti vaan maksaa luottokortilla, mut toimitus oli nopee... tavarat tuli alta viikossa...

se oli joku legoshop.com.net tai jotain

Loppuunmyyty.

Oisin varmaan..Poika onneksi vasta ½v..
Hädissään etsin tytölle Petshop-kalenteria mutta niitä tuli onneksi uusia eriä kauppaan..
Tyttö on kyllä nii reipas ja kiltti että olisi sen ansainnut vaikka enemmän ois maksanutkin! :hug:

Ölisi ostettu jos olisi saanut normaalilla hinnalla. Nyt ostettiin legopaketti ja tehdään siitä kalenteri itse. Rakennusvaiheita tossa on kuitenkin yli 24, niin helppo jakaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:
Hädissään etsin tytölle Petshop-kalenteria mutta niitä tuli onneksi uusia eriä kauppaan..
Tyttö on kyllä nii reipas ja kiltti että olisi sen ansainnut vaikka enemmän ois maksanutkin! :hug:

Olit hädissäsi siitä, että kaupasta oli tietty joulukalenteri loppu?
Taitaa olla elämässä aika pienet murheet...

En. Miksi niitä leluja pitää ostaa jo ennen joulua? Nykyisin ei malteta enää odottaa mitään vaan kaikki pitää saada etukäteen! Meillä tavis kuvakalenterit, lahjat odottaa sitten aattona kuusen juurella :)

Alkuperäinen kirjoittaja Hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:

Olit hädissäsi siitä, että kaupasta oli tietty joulukalenteri loppu?
Taitaa olla elämässä aika pienet murheet...

No nii ajattele..pakko miellyttää omaa lasta..kauheaa, mitä oisinkaan tehny jos ei ois löytynyt..hyi apua, en haluu ees miettiä :o

Yhteistyössä