Ostaisitteko talon, joka ois muuten ihana, mutta sijaitsis hautausmaan vierellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keijumetsän Lilja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, se hautausmaa on tien toisella puolella. Ei sisäänkäynnin vieressä, pikemminkin hautausmaan takana.

Toisaalta pelottaa, toisaalta taas mietin voisko se olla siedätyshoitoa mun kuolemanpelolle.

Mies tosin meinaa soittaa pankkiin huomenna ja sopia lainaneuvotteluajan.

Minä oon aika vahvasti uskonnollinen, ainakin näin tunnetasolla. Mies taas ei juuri yhtään (ainakin semmoisen käsityksen oon saanut) eikä siksi ymmärrä minun huolta.

Pitäis kai rukoilla, että Herra johdattaa. Eli jos se talo on tarkoitettu meille, niin lainaneuvottelut onnistuu ja jos taas ei, niin sitten se talo ei taida olla meille tarkoitettu.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:
No, se hautausmaa on tien toisella puolella. Ei sisäänkäynnin vieressä, pikemminkin hautausmaan takana.

Toisaalta pelottaa, toisaalta taas mietin voisko se olla siedätyshoitoa mun kuolemanpelolle.

Minä oon aika vahvasti uskonnollinen, ainakin näin tunnetasolla. Mies taas ei juuri yhtään (ainakin semmoisen käsityksen oon saanut) eikä siksi ymmärrä minun huolta.

Pitäis kai rukoilla, että Herra johdattaa. Eli jos se talo on tarkoitettu meille, niin lainaneuvottelut onnistuu ja jos taas ei, niin sitten se talo ei taida olla meille tarkoitettu.
Ei kai uskonnollisuuteen kuulu hautausmaan pelko? Siis siinähän on kirkko vieressä, niin pitäisi olla tavallista turvallisempi paikka. Ja ne vainajathan ovat päässeet taivaaseen...sinne, minne kaikki uskovaiset haluaakin. Joten eihän hautausmaassa pitäisi olla mitään pelättävää.

Samaa minäkin mietin kuin Keittiönoita. Jos kerran on uskonnollinen, niin hautausmaanhan pitäisi olla rauhoittava ja koskettavan kaunis paikka - ei pelottava. Minä ainakin tykkään käydä kävelemässä hautausmaalla. Sehän on yleensä hieno puistoalue ja vanhoja hautakiviä on jänskä lueskella, että minkänimisiä ihmisiä on ennen ollut. Kynttilämeri talvi-iltoina hautausmaalla on upea ja rauhoittava näky. Ei hautausmaalla ole mitään pelättävää!

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Ei kai uskonnollisuuteen kuulu hautausmaan pelko? Siis siinähän on kirkko vieressä, niin pitäisi olla tavallista turvallisempi paikka. Ja ne vainajathan ovat päässeet taivaaseen...sinne, minne kaikki uskovaiset haluaakin. Joten eihän hautausmaassa pitäisi olla mitään pelättävää.

No, lähinnä se on kuolemanpelkoa. Kun minusta tuntuu, että en ole tarpeeksi kelvollinen taivaaseen.

Niin, ja minulla on liian vilkas mielikuvitus.

no miullaki on liian vilikas mielikuvitus mutten oo kyllä koskaan hautuumaita pelänny. päinvastoin, ulkomaillaki haluan koluta hautuumaat lävitte. ne kertoo paljon paikkakunnan historiastaki. ja on siellä ihan erilailla rauhallinen tunnelma... varsinki niistä keskiaikasista hautuumaista tykkään...

Tiiätteks mitä!!??? minäpäs asun hautausmaan likellä,ompi tuossa vastapäätä,eipä näy hautakivet,mutta parkkipaikka kylläkin...kyllähän tästä on näköyhteys hautajaisiinkin, ei nyt tilaisuuteen saakka,mutta saattokulkueeseen kylläkin.... No on tässä kolmostie edes välissä,mutta kuiteskin..eikä haittaappi yhtää hautausmaa,enhän mie siellä asustele,vielä,eipä ole pitkä matka sit sinnekään..vitsi,vitsi.....: )

Miä asuin 10 vuotta hautausmaan naapurissa eikä kertaakaan käynnyt mielessä mitkään zombiet vaikka 5v asuinkin ihan yksin. Siihen tottuu helposti ettei edes ajattelekkaan koko asiaa.

Yhteistyössä