Tänään pitäis menkat alkaa,mut viel ei ole näkynyt..
Mut mulla ei ole ihan säntillinen kierto et sanokaa te mitä mä teen??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:Odota vielä muutama päivä ennen kun testaat
Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Onko sulla mitään tuntemuksia mistä vois jotain päätellä? Ehkä odottelisin pari päivää vielä ja testailisin lauantaina tai sunnuntaina...
Alkuperäinen kirjoittaja viekku:siel se pikku Calerwo köllöttää mahassa.
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Osta, osta, osta!! Mä en saa mitään tehtyä ennen kuin teet ja kerrot mulle sen tuloksen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:Odota vielä muutama päivä ennen kun testaat
Mutta mä haluisin tietää jo tuloksen! =)
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mikä apteekin testi olis paras?
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Osta, osta, osta!! Mä en saa mitään tehtyä ennen kuin teet ja kerrot mulle sen tuloksen![]()
Mut sit jos se oliskin plussa,niin työnteosta ei tulis mitään..tänään iltavuoro.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mikä apteekin testi olis paras?
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:Odota vielä muutama päivä ennen kun testaat
No koita nyt jaksaa muutama päivä. Ajattele, jos tänään testaat negan, ja illalla alkaa menkat... Meni nekin rahat hukkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:mun pitää kaheks töihin nii sitä ennen testitulos kiitos :flower:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:Odota vielä muutama päivä ennen kun testaat
No koita nyt jaksaa muutama päivä. Ajattele, jos tänään testaat negan, ja illalla alkaa menkat... Meni nekin rahat hukkaan.
No ei siinä paljoa hukkaan mene!
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Lälläslää,saatte tuloksen sitten tänään klo23.30,tuun sitten vasta töistä![]()