Ostaisko tänään sen testin vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Frank:
Onko sulla mitään tuntemuksia mistä vois jotain päätellä? Ehkä odottelisin pari päivää vielä ja testailisin lauantaina tai sunnuntaina...

Ei oikeastaan,joka paikkaa kolottaa,mut se johtuu töistä.Tosin likkaa odottaessani mulla ei ollut oikeastaan minkäänlaisia vaivoja paitsi lopussa =)

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:
Odota vielä muutama päivä ennen kun testaat

Mutta mä haluisin tietää jo tuloksen! =)

No koita nyt jaksaa muutama päivä. Ajattele, jos tänään testaat negan, ja illalla alkaa menkat... Meni nekin rahat hukkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Osta, osta, osta!! Mä en saa mitään tehtyä ennen kuin teet ja kerrot mulle sen tuloksen :D

Mut sit jos se oliskin plussa,niin työnteosta ei tulis mitään..tänään iltavuoro.

Mut jos sä et tee sitä testiä kohta niin meidän muiden työnteosta ei tule mitään koko päivänä :D

No koita nyt jaksaa muutama päivä. Ajattele, jos tänään testaat negan, ja illalla alkaa menkat... Meni nekin rahat hukkaan.

No ei siinä paljoa hukkaan mene!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No ei siinä paljoa hukkaan mene!

Rahaa sekin on. Ainakin mulle.
No, jokainen tyylillään. Minä pitkään sekundaarisesta lapsettomuudesta kärsineenä mieluummin odotin menkkojen alkua kun tuijotin sitä negaa testiä.

Apteekin Raskaustesti

Apteekin Raskaustesti kotikäyttöön. Nopea, luotettava, edullinen ja helppokäyttöinen raskaustesti, joka voidaan suorittaa jo ensimmäisenä päivänä kuukautisten poisjäännistä. Apteekin Raskaustesti on kehitetty ja valmistettu Suomessa.

apteekin_raskaus_m.jpg

Tällä minäkin testannut :)

Yhteistyössä