Ostan uudet ja myyn kalliilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pohtii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pohtii

Vieras
Minä täälllä olen pohtinut moneen otteeseen ostanko uudet vaunut ja sitten myyn ne parin vuoden päästä. No jos kerran 4 vuotta vanhoista saa 410 ? ja samanlaiset meinasin ostaa ja uudet maksaa 660 ? niin eihän siinä rattaille tuu hintaa kuin 250 ?.

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=70741394

Noinhan se menee. Myös monen muun asian, esim. lasten haalareiden suhteen. Osta kalliimpi, käytä sitä lapsellasi, ja saat siitä vielä käytettynä hyvän hinnan. Mun pojan Remulle tuli hintaa 17 euroa, kun sain siitä yli 50? Huutiksessa myydessäni sen pois =) . Jos olisin ostanut kolmen kympin halpishaalarin, en olisi saanut siitä mitään pois myydessäni, olisin lisäksi joutunut ostamaan kurikset ja käyttämään niitä, ja olisikohan puku edes mahtanut kestää ehjänä...
Vaunuista ja rattaista saa hyvän hinnan, kun niitä on pidetty hyvin.

ostin ihanat hartan skaterit huutiksesta 240? ja myin 200?, pidin kyllä hyvää huolta, eli 40? tuli kärryille käyttö hintaa, itse asiassa harmitti kun myin liian aikaisin, oli niin kivat, ketterät ja toimivat kärryt

Tai sitten osta halvalla käytetty ja käytä sitä ja myy kalliimmalla eteenpäin...
Eli ostin tytölle Reimatecin välikausitakin kirppikseltä ja sitä pidettiin varmaan 1.5 vuotta, sitten myin sen ja sain siitä enemmän kuin oli edes maksanut eli tienasin tai mulle jopa maksettiin sen käyttämisestä:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tai sitten osta halvalla käytetty ja käytä sitä ja myy kalliimmalla eteenpäin...
Eli ostin tytölle Reimatecin välikausitakin kirppikseltä ja sitä pidettiin varmaan 1.5 vuotta, sitten myin sen ja sain siitä enemmän kuin oli edes maksanut eli tienasin tai mulle jopa maksettiin sen käyttämisestä:)

Mullekin on maksettu mm. pojan Reimatec-haalarin, pojan vauva-ajan dinohaalarin, Bumbon, seisomalaudan ja useamman kestovaipan käyttämisestä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mullekin on maksettu mm. pojan Reimatec-haalarin, pojan vauva-ajan dinohaalarin, Bumbon, seisomalaudan ja useamman kestovaipan käyttämisestä :D

Todella hassua, mutta sopii mulle:)