Ostanko 3-vuotiaalle kevääksi haalarin vai takin ja henkselihousut?

Daisy De La Hoya

Aktiivinen jäsen
21.04.2007
5 236
0
36
Mulla on taas oikein ylitsepääsemätön ongelma.
Poika itse haluaisi takin ja housut. Mä taas sieluni silmin nään sen makaavan vesilätäköissä, kun vaan tilaisuus koittaa. Olenkin siis haalarin kannalla...
Mutta, herra on myös nykyään hyvin tarkka vaatteistaan ja pelkäänpä vaan, että jos hommaan haalarin, ei hän sitä mahdollisesti suostu päälleen laittamaan. Näin ollen ulosmenotilanteet ovat yhtä tappelua.

Joten, käytännöllinen haalari ja tappelu sen käytöstä
vai
epäkäytännöllinen 2-osainen puku ja lapsella hyvä mieli? :)

Ja joo, olin ajattelematon, kun menin ja kysyin lapselta haluaako haalarin vai takin ja housut sen enempää ajattelematta. :kieh:

Minä hankkisen haalarin leikkeihin ja ulkoiluun, takin ja housut sen lisäksi sitten kaupassakäyntiin ja alkukesään, jolloin takin voi riisua ilman lämmetessä päivän mittaan, aamusta on monesti viileää.

Jos vain yksi asu, se olisi takki ja henkselihousut.

En ole huomannut kaksiosaisissa välikausiasuissa mitään epäkäytännöllistä, molemmilla lapsilla on ollut niitä jo vuoden vanhasta. Mielestäni kaksiosainen on jopa käytännöllisempi kevätasu.

.. meillä on ollut juuri noin, että autoiluun ym. on ostettu edullinen takki&housut -yhdistelmä ja ulkoleikkeihin kunnon haalarit. Kun uloslähdettäessa tuumaa, ettei leikkimään ole ilman haalaria asiaa, lapsi pukee haalarin.

Eikös se kuitenkin ole aikuinen,joka päättää siitä mitä lapsi pukee päällensä.)
Jos se sun mielestä on haalari,niin sillä sipuli.

Meillä ollaan myös käyty monet väännöt vaatteista.Tyttö 3v huusi 2h pää punaisena,kun ei saanutkaan laittaa 25asteen pakkasella huivia päähänsä.Minä olin luvannut että aurinkoisella ilmalla sitten,en huomannut puhua pakkasesta/ja talvesta.

Yhteistyössä