Ostanko päiväkotiin talvihaalareiksi kummat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä en edes ymmärrä miksi kuivauksesta on tullut haloo. Ovatko ihmiset tosiaan niin tyhmiä, että maalaisjärki puuttuu ja rummun omistajat kuivaavat kaiken korkeimmassa mahdollisessa lämmössä? Mutta itse ostan kosteussujavaatteet, lapsi käyttää niitä hoidossa, kuivaan ne tarpeen mukaan kaapissa ja koskaan en ole kalvoa tuhonnut puvusta.

Ja kyllä, ne vaatteet eivät mystisesti häviä kesän aikana tästä ulottuvuudesta. Kiinassa missä ne tehdään voi olla niitä helteitä vielä suomea enemmän. Tiesminkälaiset olosuhteet on siinä tehtaassa missä ne tehdään... Ihmisen ihokin lähenee sitä 40 astetta, joten ...

60 kuivaus mille tahansa

Ajattelin ihan pärjätä yhdellä haalarilla, ei ainakaan ennen ole ollut tapana jättää haalaria päiväkotiin vaan samalla vaatteella tullaan kotiinkin =)
Katsotaan mitä Name It vedenpitävä sanoo keväämmällä, jos menee "pilalle" niin eiköhän se ole ihan minun ongelmani eikä päiväkodin henkilökunnan. Mieheni ollessa lastentarhaopena voin luvata ettei varmaan ajatellut yhtään mitään mitkä puvut saa laittaa kuivumaan ja mitkä ei, tai jos mennään flunssakauden sijaisvoimin niin eiköhän ne vaan koita pärjätä siellä sen sijaan että tutkisivat haalareiden pesu-ja kuivausohjeita...

[QUOTE="vieras";24614720]Mä tarjosin päiväkotiin kahta eri haalaria. Toinen oli vedenpitävä jonathan ja toinen Lassien g-tech, joka kestää jonkun verran kostautta ja kestää myös kuivauskaapin. Koska lapsella oli jo ostettuna molemmat haalarit, kysyin päiväkodin mielipidettä ja mulle vastattiin, että mieluummmin se Lassie, jonka he voi huolletta laittaa kuivauskaappiin. Eteinen on pieni, eikä siellä ole tilaa kuivatella henkarissa 21 lapsen pukuja. Lisäksi meidän päiväkodissa vedetään ne kurahousut kaikille jalkaan, joten ihan turha päiväkotia varten ostaa vedenpitävää pukua. [/QUOTE]

Täysi peesi tähän.

Hauskaa keskustelua :D Mä olen aina ostanut kunnon haalarin päiväkotikäyttöön. Sielläpä sitä eniten ulkoillaan. Yhtään haalaria ei ole hoitaja pilannut. Lapsi itse kuluttaa kyllä, mutta sille nyt ei sitten mitään voi :D

Yhteistyössä