Ostatko kirppareilta lapsillesi yms..!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jassi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oon ostanu tallitakin itselleni. lapsille joskus löytyny jotain,harvemmin. lastenkirppikseltä löysin kantokassin,uutta vastaavan. ostaisin jos löytyy hinta laatu suhteelta hyvää tavaraa,mutta huonosti on löytyny.

Tulevalle vauvalle olen hankkinut melkein kaiken mahdollisen käytettynä. Itselle ostan lähinnä kirjoja kirpparilta ja mies ostaa jotain nippeleitä/muttereita/metallitavaraa elektroniikkarakennelmiinsa.

lähinnä tulee osteltua lapsille vaatteita ja sit itelle oon ostanu villakangastakin ja farkut. syöttötuolikin oli kirpparilta. jos osuu jotain mitä tarvii niin ostan mut en ostele lasten autoistuimia enkä alusvaatteita.

Kirpparit tulee kyllä kierrettyä ja kaikkea muuta tulee niistä ostettua, paitsi alusvaatteet,sukat,kengät ja henkilökohtaiseen hygieniaan tarkoitetut tuotteet. Tykkään kierrättää. Rompetoreja kierrellään miehen kanssa myös ahkerasti ja niistä tulee haalattua mm. pienkalusteita ja moottorivehkeitten osia.

Mulla ei ole aikaa kiertää niitä, muuten kyllä ostaisin sillä kannatan kierrätystä. Se vaan kun yleensä raahaan ostoksilla mukana tuota vilkasta taaperoa joka kiemurtelee rattaiden 5-pistevöistäkin itsensä irti niin mielelläni menen suoraan kauppaan jossa tiedän olevan esim. tarvitsemani kengät oikeassa koossa sen sijaan, että etsisin niitä eri kirppareilta välttämättä edes löytämättä.

Yhteistyössä