Ostatteko joululahjat tilaamalla netistä vai kiertelemällä kaupoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Tässä oon hieman pähkäillyt että taitaapi suurin osa lahjoista tänä vuonna tulla netin kautta. Täällä aikasemmin joku kirjotti miten joku mamma ja ostaa netistä lahjat :). Harmi ku en löytänyt ketjua, mutta siitä ajatus lähti että fiksuahan se on. Mulla kun nyt töitä on niin eipä sitä välttämättä kerkiä mennä kauppoihin, vaikka se kaupoissa kierteleminen ja lahjojen etsiminen on ihanaa. Mutta säästyyhän siinä kivasti aikaa ja mikäs sen mukavempaa kotona istua kahvin kanssa ja etsiä kivoja lahjoja :D..
Etsikää samalla mulle se ketju jos joku muistaa sen! :D kiiitos!

Mulle joululahjojen hankkiminen ei ole mikään suoritus vaan nautinto. Se alkaa hyvissä ajoin kesällä ja jatkuu jouluun asti. Pikku hiljaa ilman mitään stressiä keksin ideoita ja ostan kivoja lahjoja. Ehdottomasti siis nautiskelen ja kiertelen ihanissa kaupoissa. :)

Aika paljon oon hankkinu alesta kesällä ja syksyllä sen mitä tiedän poikien tahtovan.. Loput jätän lähemmäks joulua jos tulee uutuuksia mitä tahtovat. Myös pernteiset pikkarit, kalsarit, sukat ostan silloin jos niitä satun halvalla näkeen. Tänä vuonna oon ostanu paljon linus ja lotta alesta. Tänää ostin wii konsoliin pelin prismasta 57e. Taitaa olla kallein, minkä edes hankin.

Sekä että. Lahjat on jo melko hyvin kasassa, olen alehaukka. Miehelle hommaan vielä yhden jutun ja sitten sen mukaan mitä vastaan tulee ja tahdon ostaa lahjaksi mutta mitään muuta ei enää tarvitse ostaa kuin miehen lahja ja senkin jo tiedän mikä se tulee olemaan.

Yhteistyössä