Ostatteko Suomi-designia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muotiäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä Ivanahelsingin vaatteet on lähes poikkeuksetta aivan kaameita ja Tiia Vanhatapion tai Hanna Sarenin vaatteet ei todellakaan sovi mulle yhtään vaikka ne onkin monet tosi kauniita
Lumin laukut on kyllä kivoja... mutta ihan kaamean kalliita :|

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
En, eivät ole minulle tuttuja nimiä, tai olen varmaan kuullut, mutta en tiedä millaisia vaatteita heillä on, vaatteita he kai suunnittelevat?
Vaatteita & kenkiä. Unohdin listalta Minna Parikan!
Tässä esim. hänen kenkiään, ovat ihania. http://www.minnaparikka.com/

Alkuperäinen kirjoittaja Muotiäiti:
En, eivät ole minulle tuttuja nimiä, tai olen varmaan kuullut, mutta en tiedä millaisia vaatteita heillä on, vaatteita he kai suunnittelevat?
Vaatteita & kenkiä. Unohdin listalta Minna Parikan!
Tässä esim. hänen kenkiään, ovat ihania. http://www.minnaparikka.com/

Oi miten kauniita kenkiä!!! en tosin osaa käyttää korkeita korkoja, mutta harvoin olen nähnyt noin ihania kenkiä

Oi miten kauniita kenkiä!!! en tosin osaa käyttää korkeita korkoja, mutta harvoin olen nähnyt noin ihania kenkiä
Eivätkö olekin =)
Hinta on makukysymys... Suomalaisen suunnittelijan kestävästä nahkalaukusta 220e-450e ei mielestäni ole mahdottomuus.

No...vaatteissa tyttärelle Marimekkoa, kun sitä haluaa.Nansoa inhoan. Ivanaa en osta,liian nuorekasta minulle. Suosian maailman merkkejä.

Mutta sisustuksessa kylläkin keräilen suomalaisia lamppuja (Alvar Aaltoa, Blockkia, Yki Nummea..), kalusteissa Alvar Aaltoa ja tauluissa myös...

Ivanaa on muutama, marimekkoo jne, mutta ostan vaatteita aika harvoin nykyään. Laukkuja vielä harvemmin.
Suomalaista designia löytyy sisustuksessa paljon, siinä suosimme kotimaista tekstiileistä huonekaluihin. Mielestäni nimenomaan sisustuksessa kannattaa satsata laatuun.