Ostetaan kopallinen motivaatiota (turhake)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pastori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pastori

Vieras
Mulla on enää vajaa kaksi viikkoa aikaa saada viktoriaanisen ajan juhlapuku valmiiksi ja mä en edisty.. Syynä se, että en ole neljään päivään vilkaissutkaan koko kangaskasaa päin vaan into lopahti kun sain korsetin istuvaksi, joka sekin pitäisi viimeistellä.
Tulisko joku jeesaamaan tuon yläosan kanssa, se pitäis saada istuvaksi ja en siihen yssin pysty |O Tai mistäs tiedän kun en ole vielä edes kokeillut onnistuuko |O Taitaa jäädä asuste hattu haaveeksi, en tätä vauhtia saa edes koko pukua valmiiksi |O

Kysäseppä saisko hobbyhallilta osamaksulla vaik parikin koppaa? :D

No eih, tsemiä sulle. Onkse se sama kangas minkä teidän kisu jo kertaalleen ryttäs? Ja yks hyvä motivaatiopiikki on se, että sit saat tulla meille hapannaamoille laittaan kuvan valmiista tekeleistä.

Just nyt on pakko myyä eioota. :/ Motivaatio on just nyt loppu. Ens viikolla tulee kuorma, niin sitte sitä taas on. =)

Kuulostaa haastavalta se puvun teko. Tsemppiä. Pistä meille kuva, ku se on valmis. Jos siis koskaan ees saat sitä valmiiksi. :saint: *härnää ja ärsyttää, kunnes toinen polkasee Singerin laulamaan* :D

Joku gaala jonne daamit ovat tehneet vuosittain komeita pukuja. En ole itse koskaan aikaisemmin tehnyt mitään vastaavaa ja projekti osoittautui aika haastavaksi ja siksi toivonkin, että saisin sen valmiiiiiiiiiiksiiiiiiiiiiiiii :xmas:

Yhteistyössä