Ostiko joku Travallen haalaria ja rukkasia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laatuako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laatuako

Vieras
Minä ostin kahdelle Travalle-haalarit (sen missä ruudullinen yläosa): niissä on vuorikangas repeytynyt saumoista :(

kolmet Remu-rukkaset: niistä on heijastinnauhat irronneet käytössä, silitin niitä välillä kiinni mutta sitten ne olivat jo niin repaleiset ettei pysyneet :(

empä ymmärrä miksi pitää pilata vedenpitävät hanskat silittämällä? tuskin se vedenpitävä kalvo kestää silitysraudan kuumuutta jos ei kestä edes kuivausrumpua?

[QUOTE="annika";25712032]empä ymmärrä miksi pitää pilata vedenpitävät hanskat silittämällä? tuskin se vedenpitävä kalvo kestää silitysraudan kuumuutta jos ei kestä edes kuivausrumpua?[/QUOTE]

Neuvoivat sieltä asiakaspalvelusta painamaan silitysraudan kärjellä irronneen heijastinauhan takaisin kiinni! Se auttoikin, seuraavaan ulkoiluun asti...

[QUOTE="tiina";25711977]Minä olen ostanut Travallen välikausipuvun sekä toppapuvun (yläosa pinkki ja alaosa ruskea). Ja erittäin hyviä ovat olleet. Ei mitään vikaa.[/QUOTE]

Teillä on ilmeisesti Remuja. Nää vuorista revenneet on perus-travallea, jotka muuten on olleet hyviä, mutta vuorikangas on tosi ohutta.

Meidän lapsella on ollut pääsääntöisesti Travallen haalareita neljä vuotta. Olen ollut tyytyväinen. Nyt kun pojalla ikää viisi vuotta alkaa näyttää siltä, että perus-Remusta pitää siirtyä Superremuun. Kulutus on noussut toiseen potenssiin. Mutta muuten toimivat, kestävät ja meidän pojalle sopivasti mitoitetut haalarit. Rukkasissa suosin Lassieta, joten Travallen tuotteista ei niissä kokemusta.

Meillä on 2-vuotiaalla haalari ja hanskat. Haalarissa ei ole ollut mitään moitittavaa, mutta hanskojen heijastinnauhasta on irronnut paloja. Ja siis vain tämän talven ollut käytössä.

Yhteistyössä