Ostimme kaksi vuotta sitten terassikalusteet - millä perustelen miehelleni että..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Misty"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Misty"

Vieras
..me tarvitsisimme täksi kesäksi ehdottomasti uudet? Löysin aivan ihanan setin, sellaista muovirottinkia - olisi helpompi pitää puhtaana ja tuolit ja jakkarat (yht. 8 kpl) menisivät nätisti pöydän alle aina kun niitä ei tarvittaisi, eli setti veisi vähemmän tilaa kuin nykyinen rohjake (nykyisessä setissä on hieman isompi pöytä mutta vain 6 tuolia, lisäksi puu on auringossa haalstunut). Voi keksikää mulle joku hyvä syy! :)

[QUOTE="Misty";26003566]..me tarvitsisimme täksi kesäksi ehdottomasti uudet? Löysin aivan ihanan setin, sellaista muovirottinkia - olisi helpompi pitää puhtaana ja tuolit ja jakkarat (yht. 8 kpl) menisivät nätisti pöydän alle aina kun niitä ei tarvittaisi, eli setti veisi vähemmän tilaa kuin nykyinen rohjake (nykyisessä setissä on hieman isompi pöytä mutta vain 6 tuolia, lisäksi puu on auringossa haalstunut). Voi keksikää mulle joku hyvä syy! :)[/QUOTE]polta ne vahingossa pääsiäiskokkona

1. Ne vanhat saa hyvännäköisiksi, jos ne käsittelee. Puu haalistuu aina sateessa ja auringossa, se tarvitsee uutta lakkaa/öljyä pintaan.

2. Jos vanhat on vääränmalliset, myy ne. Jos saat hyvän hinnan, eipä oo mun ukko vielä kertaakaan valittanut huonekaluvaihdoksista. ;)

[QUOTE="vieras";26003577]Myy ne entiset niin saat vähän rahaa uusiin.
Meillä on 5v vanhat ja puolet tuoleista jo rikki ja mun silti turha mennä ehdottamaan uusia..[/QUOTE]

Voi kun me ei asuttaisi ulkomailla niin mä vaikka antaisin noi meidän nykyiset teille! Niissä ei siis ole muuta vikaa kuin se että vievät talvisäiltyksessä(kin) aika paljon tilaa, ja puu on haalistunut, mikä tosin olisi varmasti jollain öljyllä korjattavissa. Meillä siis nyt tämä setti, mutta vain vaaleammansävyisenä:
ÄPPLARÖ Klaffipöytä - IKEA

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;26003587:
2. Jos vanhat on vääränmalliset, myy ne. Jos saat hyvän hinnan, eipä oo mun ukko vielä kertaakaan valittanut huonekaluvaihdoksista. ;)

Mä antaisin noi vaikka joillekin paikallisille köyhille, mutta en tunne täältä oikein muita kuin miehen työkavereita ja naapureita, ja he eivät noita tarvitse, kaikki ovat tyhjentäneet paikallisen Ikean jo tänne muuttaessaan. ;)

[QUOTE="Misty";26003602]Voi kun me ei asuttaisi ulkomailla niin mä vaikka antaisin noi meidän nykyiset teille! Niissä ei siis ole muuta vikaa kuin se että vievät talvisäiltyksessä(kin) aika paljon tilaa, ja puu on haalistunut, mikä tosin olisi varmasti jollain öljyllä korjattavissa. Meillä siis nyt tämä setti, mutta vain vaaleammansävyisenä:
ÄPPLARÖ Klaffipöytä - IKEA[/QUOTE]

Kiitos ajatuksesta! Mielellään ottaisin :D . No kunhan vähän vielä lämpiää niin pitää tuota vanhinta pyytää jos sais korjattua edes osan tuoleista. Ja vahaamalla taas sit paremman näköisiä. Meillä niin kuuma paikka tuossa että haihtuu yhdessä kesässä kaikki vahat ja lakat.

Yhteistyössä