[QUOTE="mä vaan";22531663]jospa teillä ei ole enää kavereides mielestä kodikasta ja helppoa kyläillä? Kaikki on viimeisen päälle, ja aina siistiä, sellaiseen ei olekaan niin miellyttävää mennä kyläilemään lasten kanssa, kuin sellaiseen normaalikotiin, joka ei ole viimeisen päälle laitettu. Ítse en ainakaan tykkää vierailla vauhdikkaitten muksujeni kanssa kodeissa, jossa on arvotavaraa alahyllyt väärällään, ja valkoset sohvat ja kaikki tip top. Mieluummin meen huusholliin, jossa voi "olla kuin kotonaan". Ja ottaen siis huomioon, et mun muksut osaa käyttäytyä kylässä, eivätkä koskaan ole örveltäneet tai rikkoneet mitään, mutta pelko sellaisesta on olemassa, jos johonkin hienoon huusholliin menee.... Onneks mun kamuilla on semmosia kodikkaita koteja, joissa on helppo ja mukava olla, vaikkakin monella onkin uusi omakotitalo.[/QUOTE]
Mä olen jo kertaalleen sanonut, että meillä EI ole valkoisia sohvia, että niitä ei tarvitse pelätä. EIKÄ meillä todellakaan ole mitään arvotavaraa jota saisi myöskään pelätä, herrajestas meillä on ihan normaali lapsiperheen koti! Ainut vaan, että olen sisustanut sen tarkoittaen tekstiilejä, pintoja ja kalusteita, jotka passaavat yhteen... ei sen kummempaa, en itsekään pelkää että lapset pääsisivät sotkemaan kalusteita kun ne on lapsia ajatellen hankittu..
Tuo kateus tuli ensimmäisenä mieleen, koska kyläilyt loppuivat sen jälkeen kun talo on hankittu, sitä ennen ei ole ollut ongelmia. Ja koska olen saanut kuulla kommentteja siitä jos olen maininnut siivouspäivästä esim... sellaisella äänensävyllä höystettynä. Olen vain päätellyt näin koska mitään muuta ei ole tapahtunut.
Tai sitten olen sanonut jotain mikä yhtäkkiä loukannut kaikkia kavereitani. Kuulostelen