Ä
äääk
Vieras
uskaltaako nyt mitään syödä mitä tulee sieltä suunnalta vai meneekö roskiin nuo? uskaltaisitko lapsille antaa`?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yök;23908092:No Eheciä en pelkäis, mut se, mitä muuta paskaa niissä espanjan marjoissa on.. :X Odottaisin ihan suomalaisia mansikoita, ilman lisäaineita ja muita säilyvyyttä parantavia myrkkyjä...
Alkuperäinen kirjoittaja yök;23908595:Satun TIETÄMÄÄN, et ainakaan mun syömissä mansikoissa ei ylimääräisiä aineita ole. sattuu oma mies niitä kuskaileen torimyyjälle, ja tiedän kyllä ihan tasan tarkkaan miten ne viljellään, ja "säilötään", mitään aineita ei käytetä. Tokihan on selvää, et ulkomailta tuleviin mansikoihin on pakko laittaa aineita, jotta pysyvät hyvinä. Vai millä kuvittelit, et espanjan mansikat pysyvät hyvinä lämpötilanvaihteluista huolimattakin jopa viikon, mutta suomalaiset mansikat ovat parhaimmillaan 24h poiminnasta...Jotta salli mun nauraa.
Mä tiedän mitä MÄ syön, ja syön todellakin tuoreita säilöntäaineettomia suonenjoen mansikoita.
![]()